2.0 versija
Pēdējā pārskatīšana: 03.12.2025
1. ATBILDĪBA PAR PERSONAS DATU APSTRĀDIŠis ir "NetPlay Malta Ltd.", adrese – 199, Experience Centre, Ta' Xbiex Seafront, Ta' Xbiex, XBX 1027, Malta, (turpmāk tekstā – "Uzņēmums", "Betsafe", "mēs" vai "mūs"), Privātuma paziņojums.
Uzņēmums ir daļa no "Betsson" Grupas, kas arī pārvalda šos
Grupas zīmolus. Ja vien nav norādīts citādi, Uzņēmums ir datu pārzinis attiecībā uz jūsu personas datu izmantošanu. Šajā Privātuma paziņojumā ir izklāstīts, kā "Betsafe" pārvalda Jūsu personas datus, sniedzot Mūsu tiešsaistes azartspēļu pakalpojumus ("Pakalpojumi"). “Betsafe” apkopo un apstrādā personas datus, kas nepieciešami, lai sniegtu Pakalpojumus, izmantojot Mūsu tīmekļa vietni un/vai mobilo lietotni, ja tāda ir pieejama. Izmantojot Pakalpojumus, Jūs saprotat, ka Jūsu personas dati tiks apstrādāti saskaņā ar šo Privātuma paziņojumu. Šis Privātuma paziņojums attiecas arī uz citiem “Betsson” Grupas uzņēmumiem, kas darbojas kā “Betsafe” datu apstrādātāji. Šis Privātuma paziņojums neattiecas uz tīmekļa vietnēm, kuras "Betsafe" nekontrolē.
"Betsafe" Pakalpojumi nav paredzēti nepilngadīgām personām, un Mēs apzināti nevācam ar nepilngadīgām personām saistītus datus. Gadījumā, ja Mēs uzzinām, ka nepilngadīga persona ir sniegusi "Betsafe" jebkādu informāciju, Mēs varam šādu informāciju iznīcināt, ja vien tā nav nepieciešama, lai izpildītu jebkādas juridiskas vai tiesību aktos noteiktas saistības, kas Mums ir saistošas. Ja Jums ir iemesls uzskatīt, ka nepilngadīga persona ir sniegusi Mums personas datus, lūdzu, sazinieties ar Mums, izmantojot tālāk 2. sadaļā norādīto informāciju.
2. SAZINIETIES AR MUMSJa Jums ir jautājumi vai komentāri par šo Privātuma paziņojumu vai "Betsafe" veikto Jūsu personas datu apstrādi, Jūs varat sazināties ar Mūsu Datu aizsardzības speciālistu, sūtot e-pastu uz
dataprivacy@betssongroup.com vai pa pastu uz šādu Betsafe adresi: "Attn: Privacy Officer, 199, Experience Centre, Ta' Xbiex Seafront, Ta' Xbiex, XBX 1027, Malta".
3. APSTRĀDĀTIE PERSONAS DATIPersonas dati ir jebkura informācija, kas var tieši vai netieši identificēt personu, tostarp jebkura informācija, kas ir personas dati piemērojamo datu privātuma tiesību aktu izpratnē.
Mēs apstrādājam Mūsu tīmekļa vietnes apmeklētāju, Mūsu mobilo lietotņu lietotāju un Mūsu tiešsaistes azartspēļu pakalpojumu dalībnieku personas datus. Mēs apstrādājam arī to personu personas datus, kuras ar Mums sazinās, seko Mums sociālajos tīklos, pieprasa, lai tiktu informēti par Mūsu Pakalpojumiem, vai ar kurām Mums ir citas attiecības.
Mēs saņemam personas datus, kad Jūs reģistrējaties pie Mums, kad Jūs sniedzat datus vai jebkurā citā laikā, kad Jūs sazināties ar Mums. Mēs arī apkopojam un analizējam datus par Jūsu spēlēšanas paradumiem, lai nodrošinātu atbilstību noteikumiem un nosacījumiem, uzraudzītu likmju likšanas integritāti un izpildītu Mūsu atbildīgas spēlēšanas, noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas novēršanas un citas juridiskās saistības. Mēs saņemam datus arī no trešajām pusēm, piemēram, Klientu izpētes pakalpojumu sniedzējiem, kas palīdz Mums izpildīt Mūsu juridiskos pienākumus.
Mēs arī vācam noteiktu informāciju par Mūsu klientiem un Mūsu tīmekļa vietnes apmeklētājiem, izmantojot sīkfailus un citas izsekošanas tehnoloģijas. Lai iegūtu plašāku informāciju par sīkfailiem, par to, kādus sīkfailus Mēs izmantojam, kāpēc Mēs izmantojam sīkfailus un kā Jūs varat kontrolēt, kuri sīkfaili tiek izmantoti, lūdzu, izlasiet Mūsu Sīkfailu politiku
Vairumā gadījumu personas datu sniegšana izriet no juridiskām prasībām vai līguma noteikumiem. Attiecīgā gadījumā, ja netiks ievēroti šie noteikumi, “Betsafe” nevarēs izpildīt savus juridiskos vai regulatīvos pienākumus, izpildīt vai noslēgt līgumus un sniegt pieprasītos Pakalpojumus.
Tālāk ir sniegts pārskats par personas datu kategorijām, kuras Mēs apstrādājam, un to piemēri:
| Personas datu kategorijas | Piemēri |
|---|
| Identifikācijas dati un kontaktinformācija | - Vārds un uzvārds
- Dzimšanas datums
- Dzimums
- Adrese (mājas/dzīvokļa numurs, pilsēta, province/štats, valsts, pasta indekss)
- Kontaktinformācija (tālruņa numurs, e-pasta adrese)
- Kods, kas ir unikāli saistīts ar Jums kā spēlētāju
|
|---|
| Konta informācija | - Lietotājvārds
- Parole
- Atrašanās vieta un saistītā ģeolokācijas informācija
- Valodas preferences
|
|---|
| Maksājumu informācija | - Nosaukums, adrese un konta numurs
- Maksājuma veids (debetkarte, kredītkarte, e-maks utt.)
- Ar darījumu saistītā informācija, piemēram, valūta, atrašanās vieta, vērtība, IP
|
|---|
| Informācija par spēlēšanas paradumiem un (uzliktajām) likmēm | - Spēles, kurās Jūs piedalāties, tostarp spēļu aktivitāte un rezultāti
- Spēles laiks un ilgums
- Spēlēšanas biežums
- Norādītie spēlēšanas paradumu ierobežojumi (maksimālais ilgums, iemaksas, kredīts) un to korekcijas
- Jūsu spēles limitu pārsniegšana
- Sesijas un/vai laika perioda kopējais likmju apjoms / laimētie/zaudētie naudas līdzekļi
- Iepriekšējo un pašreizējo likmju datums un laiks, kā arī datums un laiks, kad tika noteikti iepriekšējo likmju rezultāti, un informācija par pašreizējām likmēm
- Konta atlikums sesijas sākumā un beigās
- Iemaksu un izmaksu vēsture
- Bonusi
- Iespējamas izraidīšanas no spēlēm
- Jūsu pieteikšanās vēsture
|
|---|
| Informācija, kas Mums ir jāvāc saskaņā ar Mūsu pienākumiem, kuri izriet no pienākumiem saistībā ar noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas novēršanu | - Identitātes pārbaudes informācija (piemēram, valdības izsniegts personu apliecinošs dokuments, kredītlieta, komunālo pakalpojumu rēķins)
- Dokumenti, kas apliecina līdzekļu avotu (piemēram, algas lapa, bankas izraksts)
- Bankas rekvizīti īpašumtiesību pārbaudei, piemēram, saņēmēja nosaukums, konta numurs un norēķinu adrese
- Negatīvas publiskās informācijas un sankciju pārbaudes rezultāti
|
|---|
| Informācija, kas Mums ir jāvāc saskaņā ar Mūsu pienākumu rūpēties un atbildīgas spēlēšanas saistībām | - Iekšējās un ārējās problemātiskas vai atkarībai raksturīgas uzvedības pazīmes, kas var ietvert veselības informāciju, uz kuru attiecas juridiski ierobežojumi
- Attiecīgā gadījumā dati par spēlētāju mijiedarbību, secinājumi par to un īstenotie intervences pasākumi
- Atbildīgas spēlēšanas rīku izmantošana, piemēram, paziņojumi par spēlē pavadīto laiku; limiti (iemaksu/zaudējumu/sesiju/likmju limiti); pārtraukuma un pašatteikšanās periodi
|
|---|
| Informācija par noziedzīgiem nodarījumiem | - Attiecīgā gadījumā dati par noziedzīgu rīcību, piemēram, dati par gadījumu, kad pastāv aizdomas par krāpšanu
|
|---|
| Informācija par to, kā Jūs izmantojat Mūsu tīmekļa vietni, lietotnes un tiešsaistes lietotāja vidi | - Darbības Mūsu tīmekļa vietnē un tiešsaistes lietotāja vidē
- IP adrese
- Operētājsistēma
- Unikāli identifikatori, piemēram, Android Reklāmas ID vai Reklāmdevēju ID
- Sīkfailu ievāktā informācija (skatiet arī Mūsu Sīkfailu politiku)
- Dati, kurus Jūs aktīvi sniedzat vai norādāt veidlapās
- Dati par ierīci, ar kuru Jūs izmantojat Mūsu tīmekļa vietni vai tiešsaistes lietotāja vidi
|
|---|
| Sarakste, zvanu ieraksti un tērzēšanas ieraksti | - Balss zvanu ieraksti
- Tiešsaistes tērzēšanas ieraksti
- Pasta un e-pasta sarakste ar Mūsu klientu apkalpošanas dienestu
- Sūdzības
|
|---|
| Tiešā/digitālā mārketinga un saziņas dati | - Jūsu kontaktinformācija (tālruņa numurs, e-pasta adrese, mājas adrese)
- Jūsu preferences attiecībā uz tiešā mārketinga un/vai saziņas saņemšanu no Mums
- Informācija par to, kāda veida pasākumiem Jūs dodat priekšroku un kādus pasākumus Jūs esat apmeklējis
- Informācija par to, kāda veida dāvanām Jūs dodat priekšroku un vai Jūs esat piedalījies/uzvarējis kādās izlozēs
|
|---|
| Informācija, kas iegūta no trešām personām un publiskiem avotiem | - Informācija, kas iegūta no klientu izpētes, identitātes pārbaudes pakalpojumu sniedzējiem un kredītbirojiem
- Informācija, kas iegūta no negatīvas publiskās informācijas un sankciju pārbaudes pakalpojumu sniedzējiem
- Informācija, kas iegūta no centralizētiem pašatteikšanās reģistriem, kas ļauj spēlētājiem uz laiku / uz visiem laikiem atteikties no visiem regulētajiem tiešsaistes azartspēļu pakalpojumiem
|
|---|
4. PERSONAS DATU APSTRĀDES NOLŪKS UN PILNVARAS| Mērķis un pamats | Piemēri |
|---|
Klienta reģistrācija Pamats: nepieciešama, lai izpildītu Mūsu Vienošanos ar Jums | - Jūsu atbilstības novērtēšana, lai izveidotu kontu un izmantotu Mūsu Pakalpojumus.
- Pārbaude, vai Jūs esat reģistrējies jebkādos piemērojamos centralizētos pašatteikšanās reģistros vai līdzīgās sistēmās.
- Jūsu datu derīguma/precizitātes pārbaude.
- Jūsu spēlētāja konta izveide un pārvaldīšana, tostarp Jūsu profila informācijas atjauninājumu vai izmaiņu apstrāde.
- Datu, kurus Jūs iesniedzat, izmantojot Mūsu tīmekļa vietni vai mobilās lietotnes, apstrāde un reģistrācija.
- Attiecībā uz zīmoliem, kas ļauj reģistrēties vai veikt iemaksas, izmantojot BankID vai līdzīgus elektroniskās identifikācijas pakalpojumus, Jūs atļaujat Mums saņemt Jūsu personas datus, izmantojot šādu identifikācijas sistēmu. Mēs vācam un izmantojam šos datus, lai pārbaudītu Jūsu identitāti un iestatītu Jūsu kontu. Pēc pārbaudes nepieciešamie personas dati tiek automātiski ievadīti Jūsu profilā.
|
Jūsu identitātes un Jūsu pilngadības pārbaude Pamats: Mums uzlikto juridisko pienākumu izpilde | - Jūsu identitātes pārbaude un apstiprināšana, ka Jūs atbilstat piemērojamajām minimālā vecuma prasībām.
- Jūsu sniegtās identifikācijas informācijas un dokumentācijas pārbaude, salīdzinot to ar uzticamiem un/vai publiski pieejamiem avotiem, un šīs informācijas apstiprināšana, lai izpildītu Mūsu regulatīvos pienākumus.
|
Iespēja piedalīties Mūsu tiešsaistes azartspēļu piedāvājumā Pamats: nepieciešama, lai izpildītu Mūsu Vienošanos ar Jums | - Jūsu atrašanās vietas uzraudzība un noteikšana, ja nepieciešams, lai nodrošinātu, ka Jūs varat likumīgi piekļūt Mūsu Pakalpojumiem un izmantot tos.
- Maksājumu darījumu apstrāde, pārvaldība un reģistrēšana, tostarp iemaksas, izmaksas un maka darījumi.
- Jūsu noteikto limitu (piemēram, iemaksu, zaudējumu, likmju vai sesijas limitu (ja tādi ir piemērojami)) ievērošana.
- Mūsu tīmekļa vietnes vai lietotņu pareizas darbības un attēlošanas nodrošināšana, tostarp izmantojot ar ierīci saistītu informāciju, lai nodrošinātu tehnisko savietojamību un optimizāciju.
- Jūsu preferenču izpildes atvieglošana, piemēram, attēlot tīmekļa vietni vai lietotni atbilstošā valodā un atcerēties Jūsu pieteikšanās informāciju, ja esat atlasījis šo iespēju.
- Būtisku pakalpojuma ziņojumu sūtīšana saistībā ar Jūsu konta darbību vai Mūsu Pakalpojumu sniegšanu.
- Tādu pakalpojuma ziņojumu sūtīšana lietotnē vai vietnē, kas ir redzami tikai pieteiktiem lietotājiem un ir vispārīgi, nav balstīti uz Jūsu uzvedību vai iezīmēm.
- Kontaktu uzturēšana ar Jums un Jūsu mijiedarbības pārvaldīšana ar Mums.
- Atbildes uz Jūsu jautājumiem vai pieprasījumiem (tostarp ar klientu atbalsta dienesta starpniecību) un sūdzību izskatīšana, izmantojot Mūsu sūdzību procedūru.
|
Pārmērīgas dalības un atkarības no azartspēlēm novēršana un/vai apkarošana Pamats: Mums uzlikto juridisko pienākumu izpilde | - Jūsu spēļu aktivitātes, darījumu vēstures un citu būtisku datu (tostarp attiecīgās mijiedarbības vai saziņas ar Mums) vākšana, analizēšana un reģistrēšana, lai novērtētu atbildīgu spēlēšanu.
- Mijiedarbība ar klientiem un iejaukšanās, ja tas ir nepieciešams saskaņā ar spēkā esošajiem atbildīgas spēlēšanas noteikumiem.
- Pieprasījumu apstrāde saistībā ar Mūsu atbildīgas spēlēšanas rīku, piemēram, limitu, paužu vai pašatteikšanās, izmantošanu.
- Jūsu datu sniegšana kompetentajām iestādēm vai citām trešām pusēm, ja Mums tas ir jādara saskaņā ar juridiskām prasībām.
|
Krāpšanas apkarošana un noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un terorisma finansēšanas novēršana Pamats: Mums uzlikto juridisko pienākumu izpilde | - Jūsu identitātes informācijas pārbaude, izmantojot uzticamus un/vai publiski pieejamus avotus, un Jūsu iesniegto identifikācijas dokumentu pārbaude.
- Jūsu maksājumu kontu un maksājumu rīku īpašumtiesību un autorizācijas pārbaude.
- Jūsu līdzekļu avota un/vai labklājības avota noskaidrošana vajadzības gadījumā.
- Jūsu datu pārbaude politiski nozīmīgu personu sarakstos, sankciju sarakstos un citās ar riskiem saistītās datubāzēs.
- Riska profila izveide un uzturēšana saskaņā ar piemērojamiem noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un terorisma finansēšanas novēršanas tiesību aktiem un iekšējo politiku.
- Neparastu vai aizdomīgu darījumu vai darbību uzraudzība, identificēšana un ziņošana par tiem kompetentajām iestādēm.
- Jūsu datu sniegšana reglamentējošajām institūcijām, tiesībaizsardzības iestādēm, finanšu izlūkošanas vienībām vai citām trešām pusēm, ja Mums tas ir jādara saskaņā ar juridiskām prasībām.
|
Aizdomīgu (azartspēļu) darbību izmeklēšana un ziņošana par tām Pamats: Mums uzlikto juridisko pienākumu izpilde | - Aizdomīgu likmju likšanas vai azartspēļu darbību novēršana, atklāšana un izmeklēšana (ieskaitot, piemēram, iespējamu spēļu rezultātu sarunāšanu un citas ar integritāti saistītas problēmas).
- Ziņošana par attiecīgajām darbībām, incidentiem vai aizdomām kompetentajām iestādēm, reglamentējošajām institūcijām, sporta integritātes struktūrām vai tiesībaizsardzības iestādēm, ja to pieprasa tiesību akti.
- Attiecīgā sporta veida vai spēles noteikumu un integritātes prasību izpildes un noziedzīgu vai krāpniecisku darbību novēršanas un atklāšanas veicināšana.
|
Mūsu uzņēmējdarbības, produktu un pakalpojumu attīstīšana un uzlabošana Pamats: likumīgās intereses | - Statistikas vai apkopotu datu vākšana un analīze par Mūsu tīmekļa vietnes, lietotņu un Pakalpojumu izmantošanu, izmantojot vai neizmantojot sīkfailus vai līdzīgas tehnoloģijas.
- Klientu apkalpošanas pieprasījumu reģistrēšana un izskatīšana, lai palīdzētu Mums atrisināt Jūsu problēmas, uzlabot Mūsu atbalsta kvalitāti un noteikt veidus, kā uzlabot Mūsu Pakalpojumus.
- Tirgus izpētes, aptauju vai klientu apmierinātības pētījumu veikšana, lai izprastu klientu pieredzi un noteiktu uzlabojumu iespējas. Mēs informēsim Jūs par to, vai aptauja ir anonīma vai identificējoša, un Jūs jebkurā laikā varat iebilst pret šādu apstrādi.
- Biznesa informācijas, analīzes un ziņošanas rīku izmantošana, lai analizētu darbības rezultātus un uzlabotu Mūsu produktus, funkcijas un iekšējos procesus.
|
Saziņas, reklāmas un mārketinga vajadzībām Pamats:- likumīgās intereses, lai popularizētu Mūsu pakalpojumus un uzturētu pastāvīgas attiecības ar klientiem
- piekrišana
| - Informēt Jūs kā reģistrētu spēlētāju par Mūsu produktiem vai pakalpojumiem, kas varētu Jūs interesēt.
- Lai sazinātos ar Jums, izmantojot dažādus saziņas kanālus, piemēram, e-pastu, īsziņas, tālruni, ziņojumus lietotnē, pašpiegādes paziņojumus (lietotnē un/vai datorā) un/vai izmantojot tiešos ziņojumus sociālajos tīklos vai ziņojumapmaiņas platformās.
- Izmantojot pielāgotas auditorijas vai līdzīgus trešo pušu platformu piedāvātos reklāmas rīkus, ja tas ir atļauts, lai sasniegtu esošos klientus vai atrastu auditorijas ar līdzīgām iezīmēm.
- Lai saglabātu precīzas mārketinga preferences un apstrādātu jebkādus iebildumus vai piekrišanas atsaukumus, nodrošinot, ka Jūs vairs nesaņemat mārketinga paziņojumus, izmantojot kanālus, no kuriem Jūs esat atteicies.
- Jūs jebkurā brīdī varat atteikties no mārketinga paziņojumiem vai iebilst pret apstrādi, pamatojoties uz likumīgām interesēm. Mēs ņemsim vērā jūsu izvēli un atjaunināsim jūsu preferences visās mūsu sistēmās.
|
Lai nodrošinātu personalizētu pieredzi Pamats: likumīgās intereses | - Mēs izmantojam informāciju par to, kā Jūs izmantojat Pakalpojumus, tostarp par spēļu aktivitāti, iesaistīšanās līmeni un vispārējiem mijiedarbības paradumiem, lai personalizētu Jūsu pieredzi. Tas var ietvert Jums atbilstoša satura, spēļu ieteikumu, piedāvājumu vai funkciju, kas atbilst Jūsu vēlmēm un paradumiem, rādīšanu.
- Jūs jebkurā laikā varat iebilst pret šādu personalizēšanu, un tādā gadījumā Mēs vairs neizmantosim Jūsu datus šiem mērķiem.
|
VIP lojalitātes programma Pamats: nepieciešama, lai izpildītu Mūsu Vienošanos ar Jums | - VIP kontu pārvaldība
- Uzlabota atbalsta, prioritāras apstrādes un pielāgotas palīdzības sniegšana saistībā ar to, ka Jūs izmantojat Pakalpojumus
- Personalizētu balvu, labumu vai akcijas piedāvājumi, ja Jūs esat devis nepieciešamo mārketinga piekrišanu.
|
Lai nodrošinātu Mūsu pakalpojumu un IT sistēmu drošību un stabilitāti Pamats: likumīgās intereses | - Mūsu IT sistēmu un platformu veiktspējas, integritātes un drošības uzraudzība un aizsardzība
- Iekšējie auditi un izmeklēšanas
- Neautorizētas trešo pušu programmatūras vai rīku izmantošanas atklāšana saistībā ar Mūsu spēlēm, tiešsaistes azartspēlēm vai loterijām
- Darbību, kas pārkāpj Mūsu Noteikumus un nosacījumus vai var apdraudēt Mūsu Pakalpojumu drošību vai pienācīgu darbību, identificēšana, novēršana un reaģēšana uz tām
|
Juridiskā aizsardzība Pamats: likumīgās intereses | - Mūsu tiesību aizsardzība, īstenošana un izpilde
- Juridisku prasību, strīdu vai regulatīvo izmeklēšanu uzsākšana, aizstāvība vai reaģēšana uz tām
- Jūsu vai trešo pušu sūdzību, jautājumu vai prasību izskatīšana saistībā ar Mūsu Pakalpojumiem
|
5. MĀRKETINGS"Betsafe" un Mūsu ieceltie trešo pušu pakalpojumu sniedzēji var izmantot Jūsu personas datus, piemēram, Jūsu vārdu, uzvārdu, mājas adresi, e-pasta adresi, tālruņa numuru un citu atbilstošu informāciju, reklāmas nolūkos, tostarp informāciju par bonusiem, īpašiem piedāvājumiem un citiem mārketinga paziņojumiem saistībā ar Mūsu Pakalpojumiem, kas, Mūsuprāt, varētu Jūs interesēt. Šāda apstrāde tiek veikta, pamatojoties uz Jūsu piekrišanu vai, ja to atļauj piemērojamie tiesību akti, uz Mūsu likumīgajām interesēm.
Tiešais mārketingsMēs varam sūtīt Jums tiešā mārketinga paziņojumus, pamatojoties uz Jūsu piekrišanu vai, ja to atļauj piemērojamie tiesību akti, uz Mūsu likumīgajām interesēm. Jūs jebkurā laikā, tostarp reģistrācijas brīdī vai jebkurā vēlākā posmā, varat bez maksas atteikties no tiešā mārketinga paziņojumu saņemšanas:
- izmantojot abonementa atcelšanas opciju Mūsu mārketinga paziņojumos;
- Mārketinga iestatījumos savā kontā; vai
- sazinoties ar Klientu atbalsta dienestu.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka īslaicīgi, kamēr Jūsu preferences tiek atjauninātas visās Mūsu sistēmās, Jūs varat turpināt saņemt dažus mārketinga paziņojumus. Atteikšanās no tiešā mārketinga paziņojumiem neietekmēs ar pakalpojumiem vai darījumiem saistītu paziņojumu saņemšanu, kas Mums ir jāsūta saskaņā ar Mūsu juridiskajām saistībām un/vai Mūsu Vienošanos ar Jums.
Reklāma tīmekļa vietnēLaiku pa laikam Mēs varam rādīt vietnes vai lietotnes reklāmu, kas pielāgota Jums, pamatojoties uz informāciju, kas apkopota, izmantojot Jūsu mijiedarbību ar Mūsu tīmekļa vietni, lietotnēm vai Pakalpojumiem. Šāda veida personalizācija var balstīties uz sīkfailiem vai līdzīgām tehnoloģijām, un tā tiek veikta, pamatojoties uz Jūsu piekrišanu, ja to prasa piemērojamie tiesību akti. Jūs jebkurā laikā varat atteikties no personalizētu vietnes reklāmu saņemšanas. Ja Jūs to izdarīsiet, Jūs arī turpmāk redzēsiet reklāmas, taču tās nebūs pielāgotas Jūsu interesēm. Jūs varat pārvaldīt Jūsu sīkfailu preferences Jūsu Konta iestatījumos vai kā aprakstīts Mūsu
Sīkfailu politikā.
Reklāma trešo pušu platformāsMēs varam izmantot trešo pušu platformu sniegtos reklāmas pakalpojumus, lai rādītu Jums reklāmas par mūsu Pakalpojumiem citās tīmekļa vietnēs, lietotnēs vai sociālajos tīklos. Šīs platformas var izmantot savas tehnoloģijas (piemēram, sīkfailus, pikseļus vai ierīces identifikatorus), lai noteiktu, kuras reklāmas rādīt, un novērtētu reklāmu efektivitāti. Šādas tehnoloģijas tiek izmantotas ar Jūsu piekrišanu, ja to prasa piemērojamie tiesību akti.
Mēs varam iegādāties reklāmas vietu šajās trešo pušu platformās, kurās Mūsu reklāmas var tikt rādītas, pamatojoties uz auditorijas segmentiem vai profiliem, ko platforma izveido no tās rīcībā esošajiem datiem. Mēs varam arī izmantot auditorijas piemeklēšanas vai līdzīgus reklāmas rīkus, ko piedāvā šādas platformas, lai sasniegtu esošos klientus vai identificētu auditorijas ar līdzīgām iezīmēm, ja to atļauj tiesību akti un balstoties uz attiecīgo juridisko pamatu.
Mēs nekopīgojam Jūsu personas datus ar trešo pušu reklāmdevējiem vai platformām to neatkarīgai izmantošanai. Tomēr, kad Jūs mijiedarbojaties ar šīm platformām vai to saturu, platforma var vākt personas datus tieši no Jums saskaņā ar savu datu apstrādes praksi (piemēram, informāciju par apmeklētajām lapām, reklāmām, ko apskatījāt vai uz kurām noklikšķinājāt, vai ar ierīci saistītiem identifikatoriem). Pēc tam šīs platformas var izmantot šo informāciju, lai rādītu Mūsu reklāmas, pamatojoties uz saviem atlases kritērijiem.
Jūsu iespējas kontrolēt, kā trešās puses platformās tiek personalizēta reklāma, ir atkarīgas no šo platformu pieejamajiem rīkiem un iestatījumiem. Mēs aicinām Jūs iepazīties ar jebkuras Jūsu izmantotās platformas privātuma paziņojumiem un reklāmas iestatījumiem, lai iegūtu plašāku informāciju par to, kā tās apstrādā Jūsu personas datus.
6. JŪSU PERSONAS DATU SAŅĒMĒJIŠajā Privātuma paziņojumā aprakstītajos nolūkos, tostarp uzņēmējdarbības un darbības nolūkos, juridisko saistību (piemēram, noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas novēršanas, krāpšanas novēršanas un atbildīgas spēlēšanas) izpildei, kā arī juridisko prasību izvirzīšanai, izpildei vai aizstāvībai, “Betsafe” var kopīgot Jūsu personas datus ar citiem “Betsson” Grupas uzņēmumiem. Attiecīgā gadījumā tas ietver pašatteikšanās vai pārbaudes datu apmaiņu, lai varētu piemērot starptīklu ierobežojumus un aizsardzības pasākumus, centralizētu riska uzraudzību, koordinētu krāpšanas novēršanu un licencēšanas un regulatīvo pienākumu izpildi. Šāda datu kopīgošana notiek, pamatojoties uz mūsu grupas iekšējiem datu apstrādes līgumiem un saskaņā ar piemērojamiem tiesību aktiem un licences nosacījumiem.
Dažos gadījumos tiesību akti pieprasa, lai Mēs kopīgojam Jūsu personas datus ar valsts iestādēm, tiesībaizsardzības iestādēm, reglamentējošajām institūcijām, sporta pārvaldes iestādēm un citām attiecīgajām iestādēm. Tas var ietvert situācijas, kad pastāv pamatotas aizdomas, ka Jūs esat pārkāpis vai Jums ir zināms par Mūsu Noteikumu un nosacījumu vai piemērojamo tiesību aktu pārkāpumu, vai Jūs citādi apdraudat sporta, spēles vai Mūsu Pakalpojumu integritāti. Šāda informācijas izpaušana var notikt, lai īstenotu Mūsu Noteikumus un nosacījumus un sporta integritāti, cīnītos pret atkarību no azartspēlēm un novērstu, atklātu vai izmeklētu iespējamas noziedzīgas darbības.
Mums var būt jāizpauž Jūsu personas dati, reaģējot uz tiesas pavēsti, pavēli, tiesas rīkojumu vai līdzīgu oficiālu pieprasījumu. Atsevišķos gadījumos saskaņā ar attiecīgajiem tiesību aktiem Mums var būt pienākums izpaust Jūsu personas datus finanšu iestādēm, piemēram, bankām un maksātnespējas dienestiem. Šīs iestādes var izmantot Jūsu personas datus, lai izmeklētu šādus pārkāpumus un rīkotos saskaņā ar savām procedūrām.
Ja ar valsts tiesību aktiem ir izveidoti pašatteikšanās reģistri, Mums var būt pienākums sniegt attiecīgos datus, piemēram, pašatteikšanās statusu vai kontu atkārtota aktivizēšanu, kompetentajai iestādei, kas atbild par šādu reģistru uzturēšanu, saskaņā ar piemērojamajām juridiskajām prasībām.
"Betsafe" var iesaistīt trešās puses (datu saņēmējus), lai apstrādātu Jūsu datus saskaņā ar šo Privātuma paziņojumu, lai sniegtu Jums Pakalpojumus. Šīs puses parasti darbojas kā apstrādātāji “Betsafe” uzdevumā. Dažos gadījumos šīs puses darbojas kā kopīgi vai neatkarīgi pārziņi. Tas attiecas, piemēram, uz maksājumu pakalpojumu sniedzējiem un sociālo tīklu platformām. Šādos gadījumos tiek piemērots attiecīgās trešās puses privātuma paziņojums. Mēs kopīgojam Jūsu datus ar šiem pakalpojumu sniedzējiem tikai saskaņā ar attiecīgiem līgumiem. Saņēmēju kategorijas, ar kuriem Mēs kopīgojam personas datus:
- Spēļu un programmatūras nodrošinātāji;
- Riska pārvaldības nodrošinātāji;
- Trešo pušu pakalpojumu sniedzēji, kas sniedz tehnisko atbalstu un palīdz Mums uzturēt Jūsu kontu pie Mums;
- Analītikas un meklētājprogrammu pakalpojumu sniedzēji, kas palīdz Mums uzlabot un optimizēt Mūsu tīmekļa vietni;
- Pakalpojumu sniedzēji saziņas nolūkiem, piemēram, Mūsu mārketinga platformas un mobilo sakaru pakalpojumu sniedzēji telefonijas un īsziņu pakalpojumiem;
- Partneri, kas Mūsu uzdevumā veic aptaujas un tirgus izpēti;
- Interaktīvo mediju platformas (piemēram, sociālo tīklu platformas);
- Organizācijas, kas ļauj Mums nodrošināt atbilstošas reklāmas trešo pušu tīmekļa vietnēs un platformās, kuras Jūs apmeklējat;
- Maksājumu pakalpojumu sniedzēji un maksājumu starpnieki;
- Mākoņpakalpojumu sniedzēji, kas piedāvā infrastruktūras, hostinga, glabāšanas un citus mākonī izvietotus risinājumus, kas nodrošina Mūsu pakalpojumu darbību un pieejamību;
- Tehnisko pakalpojumu sniedzēji, tostarp datubāzu administratori un infrastruktūras speciālisti, kas palīdz Mums uzturēt Mūsu sistēmu un lietojumprogrammu veiktspēju, integritāti un drošību;
- Krāpšanas apkarošanas, riska un atbilstības pakalpojumu sniedzēji (piemēram, klientu izpētes (KYC) pakalpojumu sniedzēji, kredītinformācijas aģentūras);
- Informācijas pārbaudes pakalpojumu sniedzēji, lai apstiprinātu informāciju, ko Jūs sniedzat Mums;
- Pakalpojumu sniedzēji, kas piedāvā profesionālu atbalstu riska grupas lietotājiem vai pieļauj lietotāju izslēgšanu no vairāku operatoru pakalpojumiem;
- Profesionāli konsultanti, piemēram, juristi, grāmatveži, padomdevēji un apdrošinātāji, kas sniedz Mums juridiskus, konsultatīvus un apdrošināšanas pakalpojumus;
- Citi partneri, kas palīdz Mums radīt labāku pieredzi Jums.
Mēs varam nodot daļu vai visus Jūsu personas datus jebkuram turpmākam Pakalpojumu īpašniekam, līdzīpašniekam vai operatoram un viņu konsultantiem saistībā ar uzņēmuma apvienošanu, konsolidāciju, pārstrukturēšanu, būtībā visu Mūsu akciju un/vai aktīvu pārdošanu vai saistībā ar bankrota procedūru, vai cita veida uzņēmuma reorganizāciju. Mēs varam arī censties iegādāties citus uzņēmumus vai apvienoties ar tiem. Mūsu uzņēmējdarbības izmaiņu gadījumā Mēs Jūs informēsim saskaņā ar piemērojamiem tiesību aktiem.
Izmantojot pakalpojumus, Jūs varat atrast saites uz trešo pušu tīmekļa vietnēm / lietotnēm (piemēram, sociālo tīklu platformām). Lūdzu, ņemiet vērā, ka šis Privātuma paziņojums neattiecas uz šādām trešo pušu tīmekļa vietnēm / lietotnēm. Lai uzzinātu vairāk par Jūsu personas datu apstrādi šajās trešo pušu tīmekļa vietnēs / lietotnēs, Mēs iesakām Jums pirms to pakalpojumu izmantošanas rūpīgi izlasīt to privātuma paziņojumus un lietošanas noteikumus.
7. PERSONAS DATU PĀRSŪTĪŠANA UZ CITĀM VALSTĪMJa Mums ir pakalpojumu sniedzēji vai partneri, kas atrodas ārpus Eiropas Savienības (ES) / Eiropas Ekonomikas zonas (EEZ), trešā valstī, teritorijā vai nozarē, kuru Eiropas Komisija nav atzinusi par tādu, kas nodrošina pienācīgu datu aizsardzības līmeni (skatīt
šeit to trešo valstu sarakstu, kas nodrošina atbilstošu datu aizsardzības līmeni saskaņā ar Eiropas Komisijas sniegto informāciju), Mēs nodrošinām, ka datu pārsūtīšanai tiek īstenoti atbilstoši drošības pasākumi, piemēram,
Standartklauzulas.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka datu saņēmēju saraksts var atšķirties atkarībā no zīmola un valsts, kurā Jūs izmantojat Mūsu Pakalpojumu. Tādējādi pēc Jūsu pieprasījuma Mēs varam sniegt jums to datu saņēmēju kategorijas, ar kuriem mēs kopīgojam Jūsu personas datus, kā arī konkrētu informāciju par datu pārsūtīšanu uz trešām valstīm, ja attiecināms.
8. JŪSU PERSONAS DATU GLABĀŠANA"Betsafe" neglabās Jūsu personas datus ilgāk, nekā tas ir nepieciešams nolūkiem, kādiem tie tika vākti vai citādi apstrādāti, ja vien piemērojamie tiesību akti nepieprasa vai neatļauj ilgāku glabāšanas termiņu. Kad Jūsu personas dati vairs nebūs nepieciešami, Mēs tos droši dzēsīsim vai anonimizēsim. Nepieciešamo glabāšanas periodu nosaka, ņemot vērā dažādus kritērijus, tostarp datu veidu, apstrādes nolūku, juridisko pamatu, to, vai ir kādi piemērojami juridiski vai normatīvi pienākumi, un citus faktorus.
Mēs glabāsim Jūsu personas datus tik ilgi, kamēr Jūsu konts būs aktīvs, lai varētu piedāvāt Jums mūsu Pakalpojumus. Ja Jūsu konts tiks slēgts (pēc Jūsu vai Mūsu iniciatīvas), mēs saglabāsim visus Jūsu personas datus, ciktāl tas nepieciešams, lai izpildītu Mūsu juridiskās saistības, piemēram, atbilstoši piemērojamajiem nodokļu/ienākumu tiesību aktiem, noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un terorisma finansēšanas novēršanas tiesību aktiem, azartspēļu tiesību aktiem un citām piemērojamajām regulatīvajām prasībām, kā arī lai risinātu iespējamos juridiskos strīdus saskaņā ar Mūsu datu glabāšanas politiku. Atsevišķas personas datu kategorijas var glabāt ilgāk, ja tas ir nepieciešams, piemēram:
- atbildīgas spēlēšanas dokumentācija, tostarp par pastāvīgu pašatteikšanos, ja šī informācija ir jāglabā, lai īstenotu ierobežojumus;
- ar noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizāciju un terorisma finansēšanu saistīta informācija, ja ilgāks glabāšanas termiņš ir nepieciešams, lai izpildītu pastāvīgās uzraudzības vai ziņošanas pienākumus;
- krāpšanas novēršanas dokumentācija, ja Mums ir jāidentificē vai jānovērš atkārtota ļaunprātīga izmantošana;
- ar kādu izmeklēšanu vai strīdu saistīta informācija, kas tiks glabāta izmeklēšanas vai tiesvedības laikā un tik ilgi, cik nepieciešams, lai aizsargātu Mūsu tiesības.
Tā kā datu glabāšanas prasības ir atkarīgas no jurisdikcijas, lai iegūtu plašāku informāciju par datu glabāšanas noteikumiem, kas attiecas uz Jūsu jurisdikciju, lūdzu, sazinieties ar Mūsu datu privātuma komandu, rakstot uz
dataprivacy@betssongroup.com.
9. AUTOMATIZĒTA INDIVIDUĀLU LĒMUMU PIEŅEMŠANA"Betsafe" izmanto pilnībā vai daļēji automatizētus rīkus, lai pieņemtu noteiktus lēmumus un veiktu darbības, kas Mums ir jāveic saskaņā ar piemērojamiem tiesību aktiem, licences nosacījumiem vai Mūsu līgumsaistībām ar Jums. Šie procesi palīdz nodrošināt atbilstību normatīvajiem aktiem, aizsargāt lietotājus, nodrošināt Mūsu Pakalpojumu integritāti un novērst ļaunprātīgu izmantošanu.
- Mēs izmantojam automatizētus rīkus, lai pārbaudītu Jūsu informāciju sankciju sarakstos, negatīvas publiskās informācijas avotos un centralizētās pašatteikšanās sistēmās (ja tādas ir pieejamas) saskaņā ar Mūsu juridiskajām saistībām, kas izriet no noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas novēršanas un atbildīgas spēlēšanas tiesību aktiem.
- Mēs analizējam darījumus, spēlēšanas datus un ar tiem saistīto uzvedību, lai izveidotu riska profilu saskaņā ar Mūsu juridiskajām un licencēšanas saistībām, lai identificētu un izmeklētu aizdomas par nelikumīgām vai krāpnieciskām darbībām (tostarp iespējamu noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizāciju, terorisma finansēšanu un krāpšanu).
- Saskaņā ar Mūsu licencēšanas pienākumiem Mēs izmantojam automatizētas sistēmas, lai identificētu spēlētājus, kuriem var būt radīts ar azartspēlēm saistīts kaitējums vai kuriem var draudēt tā rašanās. Tas ietver uzvedības, darījumu, lietošanas paradumu un attiecīgās mijiedarbības vai saziņas analīzi, kā arī novērtēšanu, vai ir sasniegti spēlētāju noteiktie limiti.
- Mēs analizējam spēlēšanas paradumus un darbības, lai atklātu iespējamās integritātes problēmas, ļaunprātīgu rīcību vai nopietnu neatbilstošu rīcību sportā, piemēram, iespējamu spēļu rezultātu sarunāšanu vai aizdomīgu likmju likšanu.
- Mēs izmantojam automatizētus rīkus, lai uzraudzītu darbību un spēlēšanu, lai atklātu uzvedību, kas var pārkāpt mūsu Noteikumus un nosacījumus vai iekšējo politiku.
- Mēs varam novērtēt atbilstību VIP statusa saņemšanai, izmantojot darījumu vēstures un spēlēšanas datu automatizētu analīzi.
- Pamatojoties uz informāciju, kas saistīta ar to, kā Jūs izmantojat Pakalpojumus (tostarp spēļu vēsturi), Mēs varam izmantot automatizētus procesus, lai sniegtu Jums personalizētus ieteikumus vai reklāmas saturu. Jūs jebkurā laikā varat iebilst pret šādu personalizēšanu, mainot Jūsu konta iestatījumus vai sazinoties ar Mums.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka jebkurš lēmums, kas juridiski vai būtiski ietekmē Jūs, netiks pieņemts bez cilvēka līdzdalības, ja vien tas nav i) atļauts ar likumu, ii) nepieciešams, lai izpildītu Mūsu Vienošanos ar Jums, vai iii) balstīts uz Jūsu nepārprotamu piekrišanu. Lēmumos, kas pieņemti, pamatojoties uz ii) un iii) punkta noteikumiem, Jums ir tiesības pieprasīt, lai “Betsafe” darbinieks veiktu jaunu (manuālu) novērtējumu (tiesības uz cilvēka līdzdalību).
"Betsafe" sistēmas tiek regulāri pārbaudītas, lai nodrošinātu godīgu, efektīvu un objektīvu darbību. Mēs nevaram izpaust detalizētu informāciju par Mūsu atklāšanas sistēmām, jo īpaši par to darbības pamatā esošo loģiku, jo tas kaitētu to darbībai, ļaujot lietotājiem apiet šos mehānismus, kuru mērķis ir aizsargāt lietotājus, Mūsu Uzņēmumu un nodrošināt Mūsu juridisko saistību izpildi.
10. KĀDAS IR JŪSU TIESĪBAS?Jums ir vairākas tiesības attiecībā uz Jūsu personas datu apstrādi, tostarp:
- Tiesības saņemt apstiprinājumu, ka Mēs apstrādājam Jūsu datus, un piekļūt šiem datiem vai saņemt to kopiju. Jūs tiekat aicināts ērti izmantot savas piekļuves tiesības Jūsu konta sadaļā "Atbalsts" – "Personas dati" (ja tāda ir pieejama). Kad dati būs gatavi lejupielādei, Jūs saņemsiet paziņojumu reģistrētajā e-pasta adresē, tostarp drošu saiti, lai viegli un droši piekļūtu pieprasītajiem failiem
Ņemiet vērā, ka parasti, ievērojot piemērojamajos tiesību aktos paredzētos izņēmumus, Mēs paturam tiesības neizpaust vai daļēji izpaust noteiktu informāciju, atbildot uz datu subjekta piekļuves pieprasījumu, ja pilnīgas piekļuves nodrošināšana:- nelabvēlīgi ietekmētu kādu iekšējo izmeklēšanu vai kompetento iestāžu izmeklēšanu, tostarp saistībā ar aizdomām par krāpšanu, bonusu ļaunprātīgu izmantošanu, noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizāciju, terorisma finansēšanu, sporta integritātes jautājumiem vai citām nelikumīgām vai neatbilstošām darbībām;
- mazinātu Mūsu noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un terorisma finansēšanas novēršanas, krāpšanas novēršanas vai Atbildīgas spēlēšanas kontroles pasākumu, tostarp uzraudzības procesu, brīdināšanas sistēmu, vērtēšanas modeļu vai citu atklāšanas mehānismu efektivitāti, kuru izpaušana varētu ļaut personām apiet vai apdraudēt pasākumus, kas Mums ir jāīsteno saskaņā ar piemērojamiem tiesību aktiem un licences nosacījumiem;
- izpaustu informāciju, kas attiecas uz notiekošām strīdu izšķiršanas vai izlīguma sarunām, ja var pamatoti sagaidīt, ka šāda izpaušana varētu kaitēt sarunu procesam vai Mūsu juridiskajai pozīcijai;
- izpaustu konfidenciālus vai patentētus iekšējos procesus, tostarp drošības pasākumus, riska pārvaldības procedūras vai citu uzņēmējdarbībai svarīgu loģiku, kuru izpaušana var apdraudēt Mūsu darbības integritāti vai drošību;
- pārkāptu citu personu tiesības un brīvības, tostarp izpaužot personas datus trešām pusēm;
- būtu pakļauta jurista un klienta saziņas konfidencialitātes vai līdzvērtīgām profesionālās slepenības vai konfidencialitātes saistībām saskaņā ar piemērojamiem vietējiem tiesību aktiem.
- Tiesības pieprasīt labot vai papildināt Jūsu nepareizos vai nepilnīgos personas datus, ciktāl to pieļauj tiesību akti. "Betsafe" veic visus saprātīgus pasākumus, lai nodrošinātu, ka Jūsu personas dati ir precīzi, pilnīgi un aktuāli. Ja Jūs uzskatāt, ka Mūsu rīcībā esošie Jūsu personas dati ir neprecīzi, nepilnīgi vai nav aktuāli, Jums ir jāatjaunina informācija Jūsu profila sadaļā "Mans konts" vai nekavējoties jāsazinās ar Mums, un Mēs labosim informāciju, ja būsim pārliecināti, ka tā ir jālabo;
- Tiesības uz dzēšanu, ja:
- Jūsu personas dati vairs nav nepieciešami tiem nolūkiem, kādiem tie tika vākti;
- apstrādes likumīgais pamats ir piekrišana, un Jūs atsaucat savu piekrišanu;
- Jūs iebilstat pret apstrādi, pamatojoties uz likumīgām interesēm, un nav svarīgāku interešu turpināt apstrādi;
- datu apstrāde tiek veikta tiešā mārketinga nolūkos, un Jūs iebilstat pret šādu apstrādi;
- datu apstrāde ir nelikumīga; vai
- o personas dati ir jādzēš, lai izpildītu juridiskas saistības.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka tiesības uz dzēšanu nav absolūtas un var tikt ierobežotas, piemēram, Mūsu juridisko saistību dēļ vai juridisku prasību izvirzīšanai, izpildei vai aizstāvībai. Tas nozīmē, ka Mēs nevarēsim dzēst personas datus, kas Mums ir jāsaglabā saskaņā ar Mūsu datu glabāšanas politiku.
- Tiesības ierobežot apstrādi, ja:
- Jūs esat lūdzis Mums labot jūsu datus, un Mēs pārbaudām šo datu precizitāti;
- personas datu apstrāde ir bijusi nelikumīga, un lūdzat ierobežot, nevis dzēst;
- Jūsu personas dati vairs nav nepieciešami Pakalpojumu sniegšanai, bet jūs lūdzat Mums tos saglabāt, lai varētu izvirzīt, izpildīt vai aizstāvēt juridisku prasību; vai
- Jūs esat iebildis pret Mūsu veikto jūsu datu apstrādi, pamatojoties uz likumīgām interesēm, un Mēs izvērtējam, vai Mūsu likumīgās intereses ir svarīgākas par jūsu interesēm.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka jūsu dati tiks glabāti uz ierobežojuma laiku un tiks apstrādāti tikai tad, ja Jūs esat devis savu piekrišanu, vai arī, lai izvirzītu, izpildītu vai aizstāvētu juridiskas prasības, aizsargātu citas fiziskas vai juridiskas personas tiesības un svarīgu sabiedrības interešu dēļ;
- Tiesības uz datu pārnesamību, t. i., tiesības nosūtīt personas datus, ko esat Mums sniedzis, strukturētā, plaši izmantotā un mašīnlasāmā formātā citam pārzinim, ja apstrāde ir balstīta uz piekrišanu vai līgumu un tiek veikta ar automatizētiem līdzekļiem;
- Tiesības iebilst, ja apstrādes pamats ir likumīgas intereses, sabiedrības interesēs veikti uzdevumi un/vai ja jūsu personas dati tiek apstrādāti tiešā mārketinga nolūkos, tostarp profilēšanai šiem nolūkiem. Lai gan pēdējās minētās ir absolūtas tiesības, attiecībā uz pirmajām būs nepieciešams līdzsvaroti izvērtēt jūsu intereses, tiesības un brīvības salīdzinājumā ar Mūsu likumīgajām interesēm;
- Tiesības uz cilvēka līdzdalību, tiesības paust Jūsu viedokli un apstrīdēt lēmumu, ja tas ir balstīts tikai uz automatizētu lēmumu pieņemšanu, tostarp profilēšanu, kas rada tiesiskas sekas attiecībā uz Jums vai līdzīgas būtiskas sekas.
Jūs varat izmantot savas tiesības jebkurā laikā, sazinoties ar Mums pa e-pastu
dataprivacy@betssongroup.com.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka Mēs atbildēsim uz visiem Jūsu pieprasījumiem par Jūsu tiesībām bez nepamatotas kavēšanās un jebkurā gadījumā 30 dienu laikā no Jūsu pieprasījuma saņemšanas dienas (šis termiņš var tikt pagarināts saskaņā ar piemērojamiem tiesību aktiem).
Kad Jūs izmantojat savas tiesības, sazinoties ar Mums, Mēs varam pieprasīt konkrētu informāciju, lai pārbaudītu Jūsu identitāti un apstiprinātu, ka Jums ir tiesības piekļūt personas datiem (vai izmantot jebkuras citas Jūsu tiesības). Tas ir nepieciešams drošības pasākums, lai nodrošinātu, ka personas dati netiek izpausti personām, kuras nav pilnvarotas tos saņemt. Ja pieprasījumu Jūsu vārdā iesniedz trešā puse, Mēs varam arī pieprasīt pilnvarojuma apliecinājumu.
Visbeidzot, lūdzu, ņemiet vērā, ka jums ir tiesības iesniegt sūdzību uzraudzības iestādei Dalībvalstī, kurā atrodas jūsu pastāvīgā dzīvesvieta, darba vieta vai iespējamā pārkāpuma vieta. Jūs varat iesniegt sūdzību arī Mūsu Galvenajai uzraudzības iestādei, kas ir Maltas Informācijas un datu aizsardzības komisāra birojs.
11. JŪSU PERSONAS DATU AIZSARDZĪBAMēs īstenojam atbilstošus pasākumus, lai novērstu personas datu ļaunprātīgu izmantošanu, zaudēšanu, nesankcionētu piekļuvi, nevēlamu izpaušanu un nesankcionētu pārveidošanu. Piemēram, Mēs izmantojam drošus tīkla savienojumus, ugunsmūrus, šifrēšanu un, ja iespējams, anonimizējam datus. Tomēr Jūs apzināties, ka neviena pārraides metode internetā, kā arī neviena elektroniskās uzglabāšanas metode nav 100 % droša. Mēs darām visu iespējamo, lai aizsargātu Jūsu personas datus, taču Mēs nevaram garantēt to pilnīgu drošību. “Betsson” darbiniekiem, pārstāvjiem un līgumdarbiniekiem ir ierobežota piekļuve personas datiem, pamatojoties uz vajadzību pēc informācijas, un uz to attiecas konfidencialitātes līgumi.
Lai aizsargātu Jūsu kontu, Jūs esat atbildīgs par sava lietotājvārda un paroles konfidencialitāti un drošību. Mēs nekad Jums nelūgsim Jūsu paroli, izņemot gadījumus, kad Jūs piesakāties Mūsu tīmekļa vietnē un ievadāt savu paroli, kad tā tiek šifrēta. Ja Jūs uzzināt par jebkādu nesankcionētu piekļuvi Jūsu kontam vai tā izmantošanu, Jums par to nekavējoties jāpaziņo Mums. Ja Mūsu mobilajā/-ās lietotnē/-ēs ir nepieciešama biometriskā autentifikācija, Jūsu akreditācijas dati tiks droši šifrēti un saglabāti Jūsu ierīcē. Tie netiks glabāti Mūsu mobilajā/-ās lietotnē/-ēs, kā arī Mēs tos nekādā veidā neglabāsim un tiem nepiekļūsim. Mēs tikai uzzināsim, vai Jūs esat veiksmīgi identificēts. Lūdzu, ņemiet vērā, ka, ja Jūs savā ierīcē saglabājat citu personu pirkstu nospiedumus, arī šīs personas varēs piekļūt Mūsu mobilajai/-ajām lietotnei/-ēm, izmantojot pirkstu nospiedumus, ja pirkstu nospiedumu funkcija ir iespējota.
Mēs esam pieņēmuši procedūras, lai risinātu jebkuru faktisku vai iespējamu drošības aizsardzības pasākumu pārkāpumu, kas saistīts ar personas datiem. Ja vien piemērojamie tiesību akti to neaizliedz, Mēs nekavējoties informēsim Jūs par pārkāpumu, kas varētu pamatoti radīt reālu risku, ka Jums var tikt nodarīts būtisks kaitējums. Mēs arī ziņosim par jebkuru šādu pārkāpumu kompetentajām iestādēm, kā to pieprasa piemērojamie tiesību akti, un saglabāsim informāciju par šādu pārkāpumu, ciktāl to pieprasa piemērojamie tiesību akti.
12. IZMAIŅAS ŠAJĀ PRIVĀTUMA PAZIŅOJUMĀMēs paturam tiesības pēc Mūsu ieskatiem laiku pa laikam mainīt vai grozīt Mūsu Privātuma paziņojumu. Ja Privātuma paziņojumā vai tā sadaļās tiks veiktas būtiskas izmaiņas, Mēs informēsim Jūs par tām, izmantojot saprātīgus pasākumus, piemēram, e-pastu vai paziņojumu tīmekļa vietnē, un pieprasīsim atkārtoti apstiprināt Privātuma paziņojumu. Pretējā gadījumā visas pārējās izmaiņas šajā Privātuma paziņojumā stājas spēkā norādītajā Pēdējās pārskatīšanas datumā, un, turpinot izmantot Pakalpojumus pēc Pēdējās pārskatīšanas datuma, Jūs piekrītat šīm izmaiņām un apņematies ievērot tās.