Spēļu noteikumi

1. Baccarat spēles noteikumi

Spēles mērķis
Kā spēlēt?
Trešās kārts noteikumi
Izmaksas
Teorētiskā izmaksa spēlētājam

Spēles mērķis

Baccarat ir kāršu spēle, kas tiek spēlēta starp spēlētāju un baņķieri. 8 Spēles laikā tiek izmantoti astoņi kāršu komplekti, katrā no tiem 52 kārtis. Pirms kārtis tiek izdalītas, spēlētājs veic likmi uz to, kura – spēlētāja vai baņķiera – rokas vērtība būs tuvāk 9. Spēlētājs var veikt likmi arī uz neizšķirtu, kas nozīmē, ka spēlētāja un baņķiera rokas vērtība būs vienāda.

Kā spēlēt?

Pirms tiek izdalītas kārtis, spēlētājam jāizvēlas likmes vērtība un jāveic likme kādā no likmju laukumiem – spēlētāja, baņķiera vai neizšķirta. Kad likmju veikšanas laiks ir beidzies, tad spēlētājam un baņķierim katram tiek izdalītas divas kārtis.

Kad gan spēlētājs, gan baņķieris ir saņēmis divas kārtis, stājas spēkā Trešās kārts noteikumi (skatīt zemāk), kas nosaka, vai trešā kārts ir nepieciešama. Neviens spēles dalībnieks nesaņem vairāk par trīs kārtīm.

Ja spēlētāja un baņķiera kāršu vērtība ir vienāda, tad tiek pasludināts neizšķirts un visas likmes (izņemot neizšķirta likmes) tiek atgrieztas (Push). Ja spēlētāja un baņķiera pirmo divu kāršu vērtība ir 8 vai 9 (Natural), tad trešā kārts netiek izdalīta.

Ja spēlētāja un baņķiera kāršu vērtība ir no 0 līdz 7, tad, balstoties uz Trešās kārts noteikumiem, tiek izdalīta trešā kārts.

Trešās kārts noteikumi:

Ja spēlētāja pirmo divu kāršu vērtība ir:
• no 0 līdz 5, tad trešā kārts tiek izdalīta spēlētājam;
• 6 vai 7, tad trešā kārts netiek izdalīta spēlētājam;
• 8 vai 9 (Natural), tad trešā kārts netiek izdalīta ne spēlētājam, ne baņķierim.

Ja baņķiera pirmo divu kāršu vērtība ir:
• no 0 līdz 2, tad trešā kārts tiek izdalīta baņķierim;
• no 3 līdz 6, tad spēlētāja trešā kārts nosaka to vai baņķieris saņems trešo kārti vai nē;
• 7, tad trešā kārts netiek izdalīta baņķierim;
• 8 vai 9 (Natural), trešā kārts netiek izdalīta ne spēlētājam, ne baņķierim.

Ja baņķiera trešā kārts ir atkarīga no spēlētāja trešās kārts, tad spēkā ir sekojošie noteikumi:
Ja spēlētājam ir divas kārtis (6, 7), tad baņķieris var saņemt trešo kārti, ja tā divu kāršu vērtība ir 3, 4 vai 5. Trešā kārts netiks izdalīta baņķierim, ja tā divu kāršu vērtība būs 6.

Ja spēlētājs saņem trešo kārti, un tā ir:

2 vai 3
• Un baņķiera pirmo divu kāršu kopējā vērtība ir 0, 1, 2, 3 vai 4, tad baņķieris saņem trešo kārti.
• Un baņķiera pirmo divu kāršu kopējā vērtība ir 5, 6 vai 7, tad baņķieris nesaņem trešo kārti.

4 vai 5
• Un baņķiera pirmo divu kāršu kopējā vērtība ir 0, 1, 2, 3, 4 vai 5, tad baņķieris saņem trešo kārti.
• Un baņķiera pirmo divu kāršu kopējā vērtība ir 6 vai 7, tad baņķieris nesaņem trešo kārti.

6 vai 7
• Un baņķiera pirmo divu kāršu kopējā vērtība ir 0, 1, 2, 4, 5, vai 6, tad baņķieris saņem trešo kārti.
• Un baņķiera pirmo divu kāršu kopējā vērtība ir 7, tad baņķieris nesaņem trešo kārti.

8
• Un baņķiera pirmo divu kāršu kopējā vērtība ir 0, 1 vai 2, tad baņķieris saņem trešo kārti.
• Un baņķiera pirmo divu kāršu kopējā vērtība ir 3, 4, 5, 6 vai 7, tad baņķieris nesaņem trešo kārti.
9, 10, bilde vai dūzis
• Un baņķiera pirmo divu kāršu kopējā vērtība ir 0, 1, 2 vai 3, tad baņķieris saņem trešo kārti.
• Un baņķiera pirmo divu kāršu kopējā vērtība ir 4, 5, 6 vai 7, tad baņķieris nesaņem trešo kārti.

Zemāk redzamajā tabulā ir attēloti gadījumi, kad baņķieris saņem trešo kārti.

BAŅĶIERA PIRMĀS UN OTRĀS KĀRTS KOPĒJĀ VĒRTĪBA
01234567
SPĒLĒTĀJA TREŠĀ KĀRTSDŪZIS****----
DIVI*****---
TRĪS*****---
ČETRI******--
PIECI******--
SEŠI*******-
SEPTIŅI*******-
ASTOŅI***-----
DEVIŅI****----
DESMIT****----
BILDE****----
*TIEK IZDALĪTA-NETIEK IZDALĪTA

Izmaksas

Izmaksas atkarīgas no likmju veida

Likmes veids

Izmaksa

Spēlētājs

1:1

Baņķieris

1:0,95 (mīnus 5% komisijas maksa)

Neizšķirts

8:1

Spēlētāja pāris

11:1

Baņķiera pāris

11:1

Ideāls pāris

Viens pāris: 25:1

Divi pāri: 200:1

Abi pāri

5:1

Spēlētāja/Baņķiera bonuss

Iespējamās kāršu kombinācijas

· Ne-naturāls rokas vinnests ar 9 punktiem, 30:1

· Ne-naturāls rokas vinnests ar 8 punktiem, 10:1

· Ne-naturāls rokas vinnests ar 7 punktiem, 6:1

· Ne-naturāls rokas vinnests ar 6 punktiem, 4:1

· Ne-naturāls rokas vinnests ar 5 punktiem, 2:1

· Ne-naturāls rokas vinnests ar 4 punktiem, 1:1

· Naturāls vinnests, 1:1

· Naturāls neizšķirts, likmes tiek atgrieztas

Izmaksas var atšķities, atkarībā no pakalpojumu sniedzēja. Pakalpojumu sniedzēja izmaksas var atrast pie Live kazino Baccarat spēles galdiem.

Teorētiskā izmaksa spēlētājam

Teorētiskā spēles izmaksa Baccarat spēlē ir 98,94%.

Papildus šiem noteikumiem, spēkā var būt arī atsevišķi galda noteikumi, kas ir atrodami pie Live kazino Baccarat spēles galdiem.

2. Blackjack spēles noteikumi

Spēles mērķis
Kā spēlēt?
Kārtis
Izmaksas
Teorētiskā izmaksa spēlētājam

Spēles mērķis

Blackjack spēles mērķis ir iegūt lielāku kāršu vērtību nekā dīlerim, nepārsniedzot 21.

Kā spēlēt?

Sākot no dīlera kreisās puses, katrs spēlētājs saņem vienu atklātu kārti. Viena atklāta kārts tiek izdalīta arī dīlerim.

Nākamā atklātā kārts tiek izdalīta katram spēlētājam tieši tādā pašā secībā, bet otrā dīlera kārts paliek aizklāta. Kad visas kārtis tiek izdalītas, tad katram spēlētājam ir iespēja celt savas kombinācijas vērtību. Kombinācijas vērtības celšana notiek tādā pašā secībā, kā iepriekš kāršu dalīšana. Katram spēlētājam tā gājiena laikā ir iespēja saglabāt savu esošo kombināciju (Stand) vai lūgt vēl vienu kārti (Hit vai Draw). Ja spēlētājs spiež Stand, tad tā gājiens ir beidzies.

Spēlētājam ir iespēja mainīt savas likmes:

• Sadalīt pāros
Pāri, vai divas kārtis ar vienādu vērtību, var tikt sadalītas divās dažādās rokās, tādējādi likme attieksies uz abām no tām. Ja spēlētājs sadala savu roku, tad otra kārts tiek izdalīta abām rokām un spēlētājam ir iespēja spiest Stand vai Hit/Draw, lai celtu savu kāršu vērtību.
Ja spēlētājs izlemj spiest Stand ar pirmo sadalīto roku, tad otrā kārts tiks izdalīta otrajai sadalītajai rokai un spēlētājam atkal būs iespēja izvēlēties spiest Stand vai Hit/Draw. Sadalītiem dūžiem ir citi noteikumi.
Ja spēlētājs sadala dūžu pāri, tad katrs dūzis saņem tikai vienu papildus kārti un spēlētājam nav iespēja nospiest Stand vai Hit/Draw. Ja sadalītās rokas kombinācijas vērtība ar dūzi ir 21, tad tā nav Blackjack kombinācija un var zaudēt, ja dīlerim ir Blackjack kombinācija.

• Double down
Pēc tam, kad pirmās divas kārtis ir izdalītas, spēlētājam ir iespēja izvēlēties Double down, kas nozīmē, ka spēlētājs veic vēl vienu likmi, kas ir vienāda ar jau esošo likmi un var saņemt tikai vienu papildus kārti pie jau esošās divu kāršu kombinācijas. Double down iespēju spēlētājs nevar izmantot pēc tam, kad ir veikta dalīšana.

• Apdrošināšana
Ja dīlera pirmā kārts ir dūzis, tad spēlētājs var izmantot apdrošināšanu, kuras vērtība ir 0,5 x spēlētāja likme. Ja dīlerim ir Blackjack, tad apdrošināšana izmaksā 2:1. Ja dīlerim nav Blackjack, tad spēlētājs zaudē apdrošināšanu. Spēlētājs var izmantot apdrošināšanu arī gadījumā, ja tam pašam ir Blackjack.

• Mājas noteikumi
Atšķirībā no spēlētāja dīleris nevar izvēlēties kad spiest Hit/Draw vai Stand. Spēlētājam jāspiež Hit/Draw, ja kāršu kopējā vērtība ir 16 vai mazāka, bet Stand, ja kopējā vērtība ir 17 vai augstāka. Soft hand ir roka, kurā dūža vērtība ir 1 vai 11, bet kāršu vērtība nepārsniedz 21. Hard hand ir roka, kurā visu dūžu vērtība ir 1, atļaujot rokas kopējai vērtībai pārsniegt 21.

Ja spēlētāja kāršu kopējā vērtība pārsniedz 21, spēlētājs automātiski Bust un zaudē visas likmes. Pretējā gadījumā spēlētāja likmes tiek atjaunotas.

Ja kopējā spēlētāja kāršu vērtība ir 21, tad tas ir Blackjack. Spēlētājs nedrīkst spiest Hit/Draw Blackjack gadījumā. Ja dīlerim nav iespēja tikt pie Blackjack (tas ir gadījumā, ja dīlera atklātā kārts ir bilde, 10 vai dūzis), tad spēlētājs nekavējoties vinnē savas likmes un tās tiek izmaksātas attiecībā 3:2. Ja dīlerim ir iespēja tikt pie Blackjack, tad spēlētāja likmes netiek atjaunotas, līdz tiek atvērta dīlera aizklātā kārts.

Ja visi spēlētāji ir pieņēmuši lēmumus par savām kārtīm, tad dīleris atklāj aizklāto kārti un spiež Stand vai Hit/Draw, balstoties uz mājas noteikumiem. Ja kopējā dīlera kāršu vērtība pārsniedz 21, tad dīleris Bust un visas apmaksātās likmes tiek atzītas par vinnētām.

Ja dīleris spiež Stand un nesaņem Bust, tad visu spēlētāju kāršu kombināciju vērtības tiek salīdzinātas ar dīlera kāršu kombināciju. Ja spēlētāja kāršu kombinācijas vērtība ir tuvāk 21 nekā dīlera, tad spēlētājs vinnē. Ja dīlera kāršu kombinācijas vērtība ir tuvāk 21, tad spēlētājs zaudē. Ja spēlētāja un dīlera kāršu kombinācijas vērtība ir vienāda, tad tie izziņots neizšķirts un likmes tiek atgrieztas (Push), kas nozīmē, ka spēlētājs nevinnē un nezaudē savas likmes. Ja visas likmes ir veiktas, tad dīleris paziņo jaunu likmju kārtu.

Kārtis

Bilžu kārtīm (kalps, dāma, kungs) vērtība ir 10. Dūžu vērtība ir 1 vai 11. Ja spēlētājs ir izvēlējies Stand un spēlētāja rokā ir vēl viens dūzis, tad dūzis tiek noteikts kā augstākā iespējamā kārts, pārsniedzot vērtību 21.

Izmaksas

Blackjack jeb divu kāršu vērtība 21, kas nav saņemta dalot dūžus, tiek izmaksāta attiecībā 3:2, tiklīdz tiek konstatēts, ka dīlerim nav Blackjack. Ja Blackjack ir gan spēlētājam, gan dīlerim, tad visas likmes tiek atgrieztas (Push). Blackjack ir spēcīgāka par jebkuru kombināciju, kas sastāv no trīs vai vairāk kārtīm ar kopējo vērtību 21. Pārējās vinnesta kombinācijas tiek izmaksātas attiecībā 1:1. Ja gadījumā starp dīleri un spēlētāju ir neizšķirts, tad likmes tiek atgrieztas (Push) un neviens nav vinnējis vai zaudējis. Spēlētājs Bust un zaudē visas likmes, ja kāršu kombinācijas kopējā vērtība pārsniedz 21.

Izmaksas var atšķities, atkarībā no pakalpojumu sniedzēja. Pakalpojumu sniedzēja izmaksas var atrast pie Live kazino Blackjack spēles galdiem.

Teorētiskā izmaksa spēlētājam


Teorētiskā spēles izmaksa Blackjack spēlē ir 99,75%.

Papildus šiem noteikumiem, spēkā var būt arī atsevišķi galda noteikumi, kas ir atrodami pie Live kazino Blackjack spēles galdiem.

3. Ruletes spēles noteikumi

Spēles mērķis
Kā spēlēt?
Likmju veidu skaidrojums
Izmaksas
Teorētiskā izmaksa spēlētājam

Spēles mērķis

Lai spēlētu ruleti, maza bumbiņa tiek griezta ruletes ratā, kas sastāv no 37 numurētiem nodalījumiem. Kad ruletes rats apstājas, bumbiņa iekrīt vienā no nodalījumiem. Ruletes spēles mērķis ir pareizi uzminēt, kurā no nodalījumiem bumbiņa iekritīs. Uzminot pareizo skaitli, spēlētājam ir iespēja, gūt peļņu no savas sākotnējās likmes. Izmaksas vērtība ir atkarīga no veiktās likmes veida.

Kā spēlēt?

Spēlētājam jāizvēlas likme un jāveic tā uz spēles galda.

Spēlētājs var veikt dažādas likmes, kas katra iekļauj dažādus skaitļus, kā arī katrai no tām ir sava izmaksa. Īsās līnijas, kas sastāv no 3 skaitļiem, tiek sauktas par rindām, bet garākās līnijas ar 12 skaitļiem tiek sauktas par kolonnām.

Likmes, kas tiek veiktas uz noteiktiem skaitļiem vai līnijām starp skaitļiem, tiek sauktas par iekšējām likmēm. Likmes, kas tiek veiktas ruletes apakšā un laukumos pa kreisi, ir ārējās likmes. Dažādi likmju veidi un izmaksas ir norādītas zemāk.

Likmju veidu skaidrojums:

• Straight Up – likmes, kas veiktas uz jebkuru skaitli, ieskaitot 0.
• Split – likmes, kas veiktas uz līnijas starp diviem skaitļiem, izņemot 0.
• Street – likmes, kas veiktas jebkuras rindas galā. Street likmes iekļauj 3 skaitļus.
• Corner – likmes, kas tiek veiktas stūrī, kur satiekas 4 skaitļi. Corner likmes iekļauj visus 4 skaitļus.
• Line – likmes, kas veiktas 2 rindu beigās un līnijās starp tām. Line likmes iekļauj visus skaitļus abās rindās, tie kopā ir 6 skaitļi.
• Column – likmes, kas tiek veiktas četrstūros kolonnu beigās, kas atzīmētas ar “2 to 1”. Column likmes iekļauj visus skaitļus, kas redzami kolonnā, t.i. 12 (izņemot 0).
• Dozen – likmes, kas veiktas četrstūros, kas atzīmēti ar “1. 12”, “2. 12” vai “3. 12”. Tajos ir iekļauti 12 skaitļi rindā no 1 līdz 36.
• Red/Black, Even/Odd, 1 līdz 18/19 līdz 36 – likmes, kas tiek veiktas vienā no sešiem četrstūriem uz galda, tās iekļauj 18 skaitļus uz galda, atkarībā no četrstūra nosaukuma (0 ir izņēmums). Katrs četrstūris iekļauj 18 skaitļus.
• Special – ruletē ir tradicionālās kombinētās likmes. Katra likme iekļauj dažādas grupas skaitļus. Šīs likmes var atrast uz ruletes galda un šīm likmēm tiek piemērotas dažādas izmaksas.
• Neighbour – likmes, kas var tikt veiktas atkarībā notā, cik skaitļi tiek pozicionēti ruletes ratā, nevis uz ruletes galda.

Izmaksas


Likmes veids

Izmaksa

Straight

35:1

Split

17:1

Street

11:1

Corner

8:1

Line

5:1

Column

2:1

Dozen

2:1

Red

1:1

Black

1:1

Odd

1:1

Even

1:1

Low

1:1

High

1:1


Izmaksas var atšķities, atkarībā no pakalpojumu sniedzēja. Pakalpojumu sniedzēja izmaksas var atrast pie Live kazino ruletes spēles galdiem.

Teorētiskā izmaksa spēlētājam

Teorētiskā spēles izmaksa ruletes spēlē ir 97,3%.

Papildus šiem noteikumiem, spēkā var būt arī atsevišķi galda noteikumi, kas ir atrodami pie Live kazino ruletes spēles galdiem.

4. Dubultās bumbas ruletes spēles noteikumi

Spēles mērķis
Kā spēlēt?
Likmju veidu skaidrojums
Izmaksas
Teorētiskā izmaksa spēlētājam

Spēles mērķis

Dubultās bumbas rulete ir variācija par klasiskās ruletes spēli, kurā vienas spēles kārtas laikā tiek izmantotas divas mazas bumbiņas.

Lai spēlētu Dubultās bumbas ruleti, tās ratā, kas sastāv no 37 nodalījumiem, tiek palaistas divas bumbiņas. Kad rulete apstājas, bumbiņas sakrīt nodalījumos. Dubultās bumbas ruletes spēles mērķis ir pareizi uzminēt kurā vai kuros nodalījumos bumbiņas iekritīs. Uzminot pareizos skaitļus/skaitli, spēlētājam ir iespēja, gūt peļņu no savas sākotnējās likmes. Izmaksas vērtība ir atkarīga no veiktās likmes veida.

Kā spēlēt?


Spēlētājam jāizvēlas likme un jāveic tā uz spēles galda.

Spēlētājs var veikt dažādas likmes, kas katra iekļauj dažādus skaitļus, kā arī katrai no tām ir sava izmaksa. Īsās līnijas, kas sastāv no 3 skaitļiem, tiek sauktas par rindām, bet garākās līnijas ar 12 skaitļiem tiek sauktas par kolonnām.

Likmes, kas tiek veiktas uz noteiktiem skaitļiem vai līnijām starp skaitļiem, tiek sauktas par iekšējām likmēm. Likmes, kas tiek veiktas ruletes apakšā un laukumos pa kreisi, ir ārējās likmes.

Lai vinnētu iekšējo likmi, vienai no bumbiņām ir jāiekrīt nodalījumā, kas atbilst iekšējai likmei. Spēlētājs vinnē dubultu vērtību, ja abas bumbiņas apstājas uz jebkura skaitļa, kas atbilst iekšējai likmei.

Lai vinnētu ārējo likmi, abām bumbiņām jāapstājas uz jebkura no ārējās likmes skaitļiem. Piemēram, spēlētājs veic likmi Red, tātad abām bumbiņām jāiekrīt sarkanajos skaitļos.

Lai vinnētu Double Ball Jackpot, abām bumbiņām jāiekrīt vienā skaitlī, uz kuru veikta likme.

Zemāk iespējams atrast dažādus likmju veidus.

Likmju veidu skaidrojums:


• Double Ball likme – likme, kas tiek veikta uz jebkuru skaitli, ieskaitot 0, un abas bumbiņas iekrīt skaitlī, uz kuru veikta likme.
• Straight Up – likmes, kas veiktas uz jebkuru skaitli, ieskaitot 0.
• Split – likmes, kas veiktas uz līnijas starp diviem skaitļiem, izņemot 0.
• Street – likmes, kas veiktas jebkuras rindas galā. Street likmes iekļauj 3 skaitļus.
• Corner – likmes, kas tiek veiktas stūrī, kur satiekas 4 skaitļi. Corner likmes iekļauj visus 4 skaitļus.
• Line – likmes, kas veiktas 2 rindu beigās un līnijās starp tām. Line likmes iekļauj visus skaitļus abās rindās, tie kopā ir 6 skaitļi.
• Column – likmes, kas tiek veiktas četrstūros kolonnu beigās, kas atzīmētas ar “2 to 1”. Column likmes iekļauj visus skaitļus, kas redzami kolonnā, t.i. 12 (izņemot 0).
• Dozen – likmes, kas veiktas četrstūros, kas atzīmēti ar “1. 12”, “2. 12” vai “3. 12”. Tajos ir iekļauti 12 skaitļi rindā no 1 līdz 36.
• Red/Black, Even/Odd, 1 līdz 18/19 līdz 36 – likmes, kas tiek veiktas vienā no sešiem četrstūriem uz galda, tās iekļauj 18 skaitļus uz galda, atkarībā no četrstūra nosaukuma (0 ir izņēmums). Katrs četrstūris iekļauj 18 skaitļus.
• Special – ruletē ir tradicionālās kombinētās likmes. Katra likme iekļauj dažādas grupas skaitļus. Šīs likmes var atrast uz ruletes galda un šīm likmēm tiek piemērotas dažādas izmaksas.
• Neighbour – likmes, kas var tikt veiktas atkarībā notā, cik skaitļi tiek pozicionēti ruletes ratā, nevis uz ruletes galda.

Izmaksas

Likmes veids

Izmaksa

Straight

35:1

Split

17:1

Street

11:1

Corner

8:1

Line

5:1

Column

2:1

Dozen

2:1

Red

1:1

Black

1:1

Odd

1:1

Even

1:1

Low

1:1

High

1:1

Two-on-any

35:1

Two-on-selected

1300:1


Izmaksas var atšķities, atkarībā no pakalpojumu sniedzēja. Pakalpojumu sniedzēja izmaksas var atrast pie Live kazino ruletes spēles galdiem.

Teorētiskā izmaksa spēlētājam


Teorētiskā spēles izmaksa dubultās bumbas ruletes spēlē ir :

• Iekšējām likmēm: 94,67% - 97,22%.
• Ārējām likmēm: 94,67% - 97,30%.
• Double Ball Jackpot: vismaz 95,03%.

Papildus šiem noteikumiem, spēkā var būt arī atsevišķi galda noteikumi, kas ir atrodami pie Live kazino ruletes spēles galdiem.

5. Trīs kāršu pokera spēles noteikumi

Spēles mērķis
Kā spēlēt?
Spēles iznākums
Kārtis
Izmaksas
Teorētiskā izmaksa spēlētājam

Spēles mērķis

Spēles mērķis trīs kāršu pokerā ir pārspēt dīleri, iegūstot lielāku vinnesta kombināciju no trīs kārtīm.

Kā spēlēt?


Spēles sākumā spēlētājam jāveic sākotnējā Ante likme. Papildus ir iespējams veikt Pair Plus un/vai 6 Card Bonus likmi. Pēc Ante likmes veikšanas spēlētājs saņem trīs atklātas kārtis. Trīs kārtis, kas iedalītas dīlerim, ir aizklātas. Pēc tam, kad trīs kārtis ir izdalītas, spēlētājam ir divas iespējas: spiest Fold, kas nozīmē, ka spēle tiek pabeigta, zaudējot Ante likmi, vai spiest Play, kas nozīmē, ka spēlētājam ir jāveic Ante likmei līdzvērtīga likme. Kad spēlētājs ir izdarījis izvēli, dīleris atklāj savas kārtis.

Noteikumi

• Ante – likme, kas uzsāk roku. Visiem spēlētājiem, kuri vēlas saņemt kārtis, ir jāveic Ante likme. Ante likme vienmēr tiek izmaksāta attiecībā 1:1, ja spēlētājs vinnē, vai dīleris nekvalificējas.
• Ante Bonus izmaksa– tā attiecas uz spēlētāja Ante likmi. Ante Bonus izmaksa tiks izmaksāta tad, ja dīleris nekvalificēsies, vai ja tam būs labāka roka nekā spēlētājam. Ante Bonus tiks vienmēr izmaksāts, nesalīdzinot ar dīlera roku.
• Fold – spēlētājs izvēlas neturpināt spēli un zaudē visas likmes.
• Not Qualified (No Hand) – dīlera visas kārtis ir mazākas par dāmu un nav iespējamas citas kombinācijas.
• Pair Plus Bonus – blakus likme, kas balstīta uz spēlētāja kārtīm. Pair Plus Bonus pieprasa Ante likmi.
• 6 Card Bonus – izvēles bonusa likme, kas balstīta uz dīlera un spēlētāja piecām labākajām kārtīm no sešām.
• Play – pokerā, lai spēlētu (call) ir jāsaskaņo likmes. Pēc noteikta gājiena, spēlētājiem, kuri vēlas palikt spēlē ar savu roku, jāveic Call likme. Call likme vienmēr ir vienāda ar Ante likmes vērtību.
• Push – neizšķirta roka starp spēlētāju un dīleri. Spēles kārta, kurā neuzvar ne spēlētājs, ne dīleris. Dažreiz gadās šāda situācija, ka spēlētājam un dīlerim ir vienāda ranga kārtis.

Kārtis

Trīs kāršu pokerā Straight kombinācijai ir lielāka vērtība nekā Flush kombinācijai. Tas ir tāpēc, ka ir vairāku veidu trīs kāršu Straight kombinācijas, nekā Flush kombinācijas.

Iespējamās pokera kombinācijas no lielākās uz mazāko:

• Mini Royal – rokas ar dūzi, kungu un dāmu no viena masta.
• Straight Flush – roka, kas sastāv no trīs secīgām kārtīm, kuras visas ir no viena masta, t.i. kungs, dāma un kalps, visi sirdis.
• Three of a Kind – roka, kas sastāv no trīs viena ranga kārtīm, piemēram, ja rokā ir trīs kungi, tad tā ir Three of a Kind kombinācija. Vērtīgākā Three of a Kind kombinācija sakauj Three of a Kind mazāko kombināciju.
• Straight – roka, kas sastāv no trīs secīgām kārtīm, bet no dažādiem mastiem. Piemēram, deviņi, astoņi, septiņi no diviem mastiem. Divas Straight kombinācijas tiek salīdzinātas pēc to lielākās kārts.
• Flush – roka, kurā visas trīs kārtis ir no viena masts, bet ne secīgas. Piemēram, visas kārtis ir sirdis. DIVAS Flush kombinācijas tiek salīdzinātas pēc to lielākajām kārtīm. Ja abām rokām tās ir vienādas, tad tiek salīdzinātas nākamās lielākās kārtis un tā līdz trešajai kārtij. Ja abas rokas tomēr ir vienādas, tad iestājas Push.
• Pair – roka, kas sastāv no divām vienādām kārtīm un vienas savādākas kārts. Piemēram, divi kungi plus viena kārts no cita ranga. Augstāka ranga kāršu pāris sakauj zemāka ranga pāri. Ja divām rokām ir divi vienādi pāri, tad Kicker izšķir uzvarētāju. Ja Kicker kārtis ir vienādas, tad iestājas Push.
• High Card – roka, kas sastāv no kunga, dāmas vai dūža, un tajā nav citu iespējamo kombināciju.

Kārtis sakārtotas dilstošā secībā pēc to ranga: dūzis (lielākā vai mazākā), kungs, dāma, kalps, 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3 un 2.

Izmaksas

Ante likme

Roka

Izmaksa

Straight Flush

5:1

Straight

1:1


Pair Plus bonuss

Roka

Izmaksa

Mini Royal

100:1

Straight Flush

40:1

Three of a Kind

30:1

Straight

5:1

Flush

4:1

Pair

1:1


6 Card Bonus*

Roka

Izmaksa

Royal Flush

1000:1

Straight Flush

200:1

Four of a Kind

100:1

Full House

20:1

Flush

15:1

Straight

10:1

Three of a Kind

7:1


*6 Card Bonus var tikt izmantots tikai tad, ja uz galda pieejams 6 Card Bonus.

Izmaksas var atšķities, atkarībā no pakalpojumu sniedzēja. Pakalpojumu sniedzēja izmaksas var atrast pie Live kazino trīs kāršu pokera spēles galdiem.

Teorētiskā izmaksa spēlētājam

Teorētiskā spēles izmaksa trīs kāršu pokera spēlē ir :

• Ante likmēm: vismaz 96,63%.
• Pair Plus likmei – vismaz 95,51%
• 6 Card Bonus likmei – at least 91,44%

Papildus šiem noteikumiem, spēkā var būt arī atsevišķi galda noteikumi, kas ir atrodami pie Live kazino trīs kāršu pokera spēles galdiem.

6. Casino Hold’em pokera spēles noteikumi

Spēles mērķis
Kā spēlēt?
Spēles iznākums
Kārtis
Izmaksas
Teorētiskā izmaksa spēlētājam

Spēles mērķis

Casino Hold’em ir pokera spēles variants, kas ir pazīstams arī ar nosaukumu Caribbean Hold’em. Tajā ir piecu kāršu variācija.

Spēle ir ļoti līdzīga Texas Hold’em, bet atšķiras ar to, ka tiek spēlēta pret māju, nevis citiem spēlētājiem.

Casino Hold’em spēles mērķis ir vinnēt dīlera pokera roku, sasniedzot labāko iespējamo piecu kāršu roku, kas tiek veidota no divām kārtīm, kas izdalītas spēlētājam un piecām kopīgām kārtīm.

Lai palielinātu aizrautību, spēlē ir iespēja veikt blakus likmes, bonusu likmes, kas tiek izmaksāts, ja piecu kāršu kombinācijā (spēlētāja divas kārtis + trīs kopīgās kārtis)tiek izdalīts dūžu pāris vai stiprāks pāris. Bonusa likme nav obligāta.

Kā spēlēt?

Casino Hold’em ‘pokers tiek spēlēts ar vienu kāršu komplektu, kas sastāv no 52 kārtīm (izņemot džokerus). Viens kāršu komplekts tiek izmantots tikai vienai spēlei, pēc katras spēles kārtis tiek samaisītas.

Visi spēlētāji spēlē vienu partiju.

Lai spēlētu spēli, spēlētājam jāveic sākotnējā Ante likme. Papildus spēlētājs var veikt arī bonusa likmi.
Pirms kārtis tiek izdalītas, kāršu komplekts tiek atgriezts ar speciālu griežamo kārti, ko izdara maisītājs.

Dīleris izdala sākotnējās kārtis šādā secībā:

• Viena atklāta kārts spēlētājam.
• Viena aizklāta kārts dīlerim.
• Viena atklāta kārts spēlētājam.
• Viena aizklāta kārts dīlerim.
• Trīs kopīgās kārtis galda vidū.

Trīs kopīgās kārtis, kas tiek izdalītas, ir paredzētas gan spēlētājam, gan dīlerim, lai veidotu vinnesta rokas. Spēlētājs redz tieši tādas pašas kārtis no kreisās uz labo pusi.

Tagad spēlētājam jānovērtē vinnesta izredzes, izvēloties spiest Call – palielināt likmi un turpināt spēlēt, vai spiest Fold un zaudēt veiktās likmes.

Lai saņemtu bonusa likmes izmaksu, spēlētājam jāspiež Call.

Ja spēlētājs izvēlas spiest Call, tad spēle turpinās un spēlētājs palielina likmi, kas parasti ir divreiz lielāka par Ante likmi. Likmes palielināšana spēlētāja kontā notiek automātiski un tiek veikta likmju palielināšanas laukumā.

Ja spēlētājs izvēlas spiest Fold, tad tas zaudē visas likmes – Ante likmi un bonusa likmi. Lai veiktu jaunas likmes, spēlētājam jāgaida jauna spēles kārta.

Ja lēmuma pieņemšanas laiks ir beidzies, bet spēlētājs joprojām nav pieņēmis lēmumu par Call vai Fold, tad roka automātiski veic Fold un spēlētājs zaudē visas likmes.

Kad lēmuma pieņemšanas laiks ir beidzis, dīleris izdala vēl divas kopīgās kārtis (kas tiek sauktas par Turn un River), un atklāj savas abas aizklātās kārtis.

Lai noskaidrotu uzvarētāju, tiek automātiski izveidotas augstākās iespējamās kombinācijas gan spēlētājam, gan dīlerim, izmantojot piecas no septiņām kārtīm.

Spēles iznākums

Lai kvalificētos, dīlerim jābūt četrinieku pārim vai labākai kombinācijai.

Ja dīlerim ir četrinieku pāris vai labāka kombinācija, tad tā pokera roka tiek salīdzināta ar spēlētāja pokera roku.
Ja dīlera roka nekvalificējas, tad spēlētājs vinnē. Ante likme tiek izmaksāta saskaņā ar izmaksu tabulu, bet Call likme tiek atgriezta spēlētājam.

Ja dīlera roka kvalificējas, bet ir mazāka par spēlētāja roku, tad spēlētājs vinnē. Ante likme tiek izmaksāta saskaņā ar izmaksu tabulu, bet Call likme tiek izmaksāta attiecībā 1:1.

Ja dīlera roka kvalificējas un ir lielāka par spēlētāja roku, spēlētājs zaudē. Spēlētājs zaudē gan Ante likmi, gan Call likmi.

Ja spēlētājam un dīlerim ir vienādas rokas, tad tas ir neizšķirts, vai citiem vārdiem sakot Push. Push nozīmē, ka neviens nav ne vinnējis, ne zaudējis. Spēlētājs saņem atpakaļ Ante un Call likmes.

Ja spēlētāja un dīlera rokas ir vienādas, tad vinnē tā roka, kas satur vairāk lielākas kārtis/stiprākas kombinācijas (t.i. 3 kungi vinnē 3 dāmas, Straight dāmas, kalpi, 10, 9, 8 vinnē Straight 10, 9, 8, 7, 6).

Ja spēlētājam un dīlerim ir neizšķirts, tad uzvarētājs tiek noteikts pēc nākamās lielākās kārts, kas nav daļa no labākās kombinācijas, un kas tiek saukta par Kicker.

Jebkuras tehniskas dabas problēmas atceļ jebkuras spēles izmaksas.

Kārtis

Kārtis sakārtotas dilstošā secībā: dūzis (lielākā vai mazākā), kungs, dāma, kalps, 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3 un 2.

Dūzis var būt lielākā kārts kombinācijā Straight – dūzis, kungs, dāma, kalps, 10 – vai mazākā kārts kombinācijā Straight – 5, 4, 3, 2, dūzis.

Iespējamās pokera rokas no lielākās izmaksas uz mazāko:

• Royal Flush – roka, kas sastāv no viena masta dūža, kunga, dāmas, kalpa un 10.
• Straight Flush – roka, kas sastāv no piecām viena masta kārtīm tekošā secībā. Piemēram, 9, 8, 7, 6 un 5, sirdis.
• Four of a Kind – roka, kas sastāv no četrām viena veida kārtīm un vienas citas kārts. Piemēram, ja spēlētājam ir četri dūži, tad šī ir Four of a Kind kombinācija. Kombinācija ar augtāka ranga kārtīm uzvar kombināciju ar zemāka ranga kārtīm.
• Full House – roka, kas sastāv no trīs viena veida kārtīm un divām citām kārtīm, piemēram trīs kungi un divi sešinieki. No divām Full House kombinācijām vinnē tā kombinācija, kuras trīs kārtis ir augstāka ranga.
• Flush – roka, kurā visas piecas kārtis ir no viena masta, bet nav secīgas, t.i. visas piecas kārtis ir sirdis. Divas Flush kombinācijas salīdzina pēc to augstākās kārts, kuras rangs nosaka uzvarētāju. Ja abu kombināciju augstākā raga kārtis, tad uzvarētāju nosaka pēc nākamās augstākā ranga kārts, un tā līdz piektajai kārtij.
• Straight – roka, kas sastāv no piecām secīgām kārtīm, no kurām trīs ir viena veida, bet divas savādākas, piemēram, deviņi, astoņi, septiņi, seši un pieci, no kurām trīs ir sirdis. Divas Stright kombinācijas tiek salīdzinātas pēc to augstākās kārts, jo to veidi netiek ņemti vērā.
• Three of a Kind – rokas, kas sastāv no trīs viena ranga kārtīm, plus divām kārtīm, kas nav šī ranga, vai nav savā starpā vienādas. Piemēram, spēlētājam ir trīs kungi, tātad viņa kombinācija ir Three of a Kind. Augstākā Three of a Kind kombinācija pārspēj zemāko Three of a Kind kombināciju. Ja divās rokās ir Three of a Kind kombinācija, tad tiek salīdzināti Kicker, lai lauztu neizšķirtu.
• Two Pairs – rokas, kas sastāv no divām viena ranga kārtīm plus vēl divām viena ranga kārtīm (tādām, kas sakrīt viena ar otru, bet ne ar pirmo pāri), plus vienas jebkura cita ranga kārts. Piemēram, ir divu dūžu un kungu pāris. Lai salīdzinātu divu roku kombinācijas, tiek salīdzināts pāris no augstākā ranga kārtīm, attiecīgi spēcīgākā kombinācija vinnē. Ja abās rokās ir vienādi pāri, tad tiek salīdzināti nākamie pāri. Ja abās rokās ir vienādi pāri, tad Kicker kārts nosaka uzvarētāju.
• Pair – roka, kas satur divas viena ranga kārtis (piemēram, divus kungus) plus trīs dažādas kārtis, kas nav no viena ranga. Pair ir mazākā kombinācija, kāda var tikt izmaksāta. Augstāka ranga pāris ir spēcīgāks par zemāka ranga pāri. Ja divās rokās ir vienādi pāri, tad Kicker nosaka uzvarētāju.
• High Card - lielākās kārts jeb nepāru roka tiek veidota no piecām jebkādām kārtīm, kas neatbilst nevienai no pokera kombinācijām. Ja netiek izveidota neviena roka ar kombināciju, tad vinnē tā roka, kurā ir augstākā kārts.

Izmaksas

Call likmju izmaksa ir 1:1.

Izmaksas var atšķities, atkarībā no pakalpojumu sniedzēja. Pakalpojumu sniedzēja izmaksas var atrast pie Live kazino Casino Hold’em pokera spēles galdiem.

Teorētiskā izmaksa spēlētājam


Teorētiskā spēles izmaksa Casino Hold’em pokera spēlē ir :

• Ante likmēm: vismaz 97,84%.
• Bonusa likmēm: vismaz 93,74%.

Papildus šiem noteikumiem, spēkā var būt arī atsevišķi galda noteikumi, kas ir atrodami pie Live kazino Casino Hold’em pokera spēles galdiem.

7. Caribbean Stud pokera spēles noteikumi

Spēles mērķis
Kā spēlēt?
Blakus likmes
Spēles iznākums
Kārtis
Izmaksas
Teorētiskā spēles izmaksa spēlētājam

Spēles mērķis

Caribbean Stud pokers ir populārās Texas Hold’em opkera spēles versija. Caribbean Stud pokers atšķiras no Texas Hold’em ar to, ka spēlētājs spēlē pret dīleri nevis spēlētājiem. Caribbean Stud pokera spēles mērķis ir dabūt labāku piecu kāršu roku nekā dīlerim.

Kā spēlēt?


Caribbean Stud pokers tiek spēlēts ar vienu kāršu kavu, kurā ir 52 kārtis (izņemot džokerus). Katrā spēlē tiek izmantots viens kāršu komplekts, kas pirms katras spēles kārtas tiek samaisīts.

Lai sāktu spēli, spēlētājam ir jāveic Ante likme. Kad Ante likme ir veikta, dīleris izdala piecas atklātas kārtis spēlētājam un vienu atklātu, un četras aizklātas kārtis sev (dīlerim).

Spēlētājam ir jāpieņem lēmums turpināt spēles kārtu (Call), vai beigt spēles kārtu (Fold). Ja spēlētājs spiež Call, tad spēles kārta turpinās un spēlētājam jāveic Call likme, kas ir divas reizes lielāka nekā Ante likme. Ja spēlētājs nospiež Fold, tad spēles kārta ir beigusies un spēlētājs zaudē Ante likmi.

Kad spēlētājs ir pieņēmis lēmumu, dīleris atklāj savas aizklātās kārtis.

Lai noteiktu uzvarētāju, spēlētāja augstākā iespējamā piecu kāršu rokas kombinācija tiek salīdzināta ar dīlera kombināciju.

Blakus likmes

5+1 Bonus


5+1 Bonus ir blakus likme, ko spēlētājs var izvēlēties veikt. Spēlētājs vinnē 5+1 bonus likmi, ja tā piecas kārtis + dīlera atklātā viena kārts veido kombināciju Three of a Kind vai labāku.

Jaunas spēles kārtas sākumā, pēc Ante likmes veikšanas, spēlētājs var veikt jaunu 5+1 Bonus likmi, kas ir tāda pati vai lielāka nekā iepriekšējā. 5+1 Bonus likme var tikt veikta tikai tad, ja Ante likme ir pieņemta.

Spēles iznākums

Lai kvalificētos spēlei, dīlera rokā jābūt vismaz dūzim, kungam vai lielākai kārtij

Mazākā kvalifikācijas roka ir dūzis, kungs, 4, 3, 2. Lielākā kombinācija, kas nekvalificējas kārtai, ir dūzis, dāma, kalps, 10, 9. Ja dīleris nekvalificējas spēlei, tad spēlētājs vinnē naudu, kas ir likta Ante likmē, bet Call likmes tiek atgrieztas (Push).

Ja dīleris nekvalificējas spēlei, bet tam ir labāka roka nekā spēlētājam, tad spēlētājs zaudē Ante un Call likmes.
Ja dīleris kvalificējas spēlei, bet spēlētājs uzvar dīleri, tad spēlētājs vinnē Ante un Call likmes, kas tiek izmaksātas saskaņā ar izmaksu tabulu.

Ja dīlerim un spēlētājam ir neizšķirts, tad abas likmes (Ante un Call) spēlētājam tiek atgrieztas (Push).

Kārtis

Kārtis sakārtotas dilstošā secībā pēc to ranga: dūzis (lielākā vai mazākā), kungs, dāma, kalps, 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3 un 2.

Dūzis var būt lielākā kārts kombinācijā Straight – dūzis, kungs, dāma, kalps, 10 – vai mazākā kārts kombinācijā Straight – 5, 4, 3, 2, dūzis.

Iespējamās pokera rokas no lielākās izmaksas uz mazāko:

• Royal Flush – roka, kas sastāv no viena masta dūža, kunga, dāmas, kalpa un 10.
• Straight Flush – roka, kas sastāv no piecām viena masta kārtīm tekošā secībā. Piemēram, 9, 8, 7, 6 un 5, sirdis.
• Four of a Kind – roka, kas sastāv no četrām viena veida kārtīm un vienas citas kārts. Piemēram, ja spēlētājam ir četri dūži, tad šī ir Four of a Kind kombinācija. Kombinācija ar augtāka ranga kārtīm uzvar kombināciju ar zemāka ranga kārtīm.
• Full House – roka, kas sastāv no trīs viena veida kārtīm un divām citām kārtīm, piemēram trīs kungi un divi sešinieki. No divām Full House kombinācijām vinnē tā kombinācija, kuras trīs kārtis ir augstāka ranga.
• Flush – roka, kurā visas piecas kārtis ir no viena masta, bet nav secīgas, t.i. visas piecas kārtis ir sirdis. Divas Flush kombinācijas salīdzina pēc to augstākās kārts, kuras rangs nosaka uzvarētāju. Ja abu kombināciju augstākā raga kārtis, tad uzvarētāju nosaka pēc nākamās augstākā ranga kārts, un tā līdz piektajai kārtij.
• Straight – roka, kas sastāv no piecām secīgām kārtīm, no kurām trīs ir viena veida, bet divas savādākas, piemēram, deviņi, astoņi, septiņi, seši un pieci, no kurām trīs ir sirdis. Divas Stright kombinācijas tiek salīdzinātas pēc to augstākās kārts, jo to veidi netiek ņemti vērā.
• Three of a Kind – rokas, kas sastāv no trīs viena ranga kārtīm, plus divām kārtīm, kas nav šī ranga, vai nav savā starpā vienādas. Piemēram, spēlētājam ir trīs kungi, tātad viņa kombinācija ir Three of a Kind. Augstākā Three of a Kind kombinācija pārspēj zemāko Three of a Kind kombināciju. Ja divās rokās ir Three of a Kind kombinācija, tad tiek salīdzināti Kicker, lai lauztu neizšķirtu.
• Two Pairs – rokas, kas sastāv no divām viena ranga kārtīm plus vēl divām viena ranga kārtīm (tādām, kas sakrīt viena ar otru, bet ne ar pirmo pāri), plus vienas jebkura cita ranga kārts. Piemēram, ir divu dūžu un kungu pāris. Lai salīdzinātu divu roku kombinācijas, tiek salīdzināts pāris no augstākā ranga kārtīm, attiecīgi spēcīgākā kombinācija vinnē. Ja abās rokās ir vienādi pāri, tad tiek salīdzināti nākamie pāri. Ja abās rokās ir vienādi pāri, tad Kicker kārts nosaka uzvarētāju.
• Pair – roka, kas satur divas viena ranga kārtis (piemēram, divus kungus) plus trīs dažādas kārtis, kas nav no viena ranga. Pair ir mazākā kombinācija, kāda var tikt izmaksāta. Augstāka ranga pāris ir spēcīgāks par zemāka ranga pāri. Ja divās rokās ir vienādi pāri, tad Kicker nosaka uzvarētāju.
• High Card - lielākās kārts jeb nepāru roka tiek veidota no piecām jebkādām kārtīm, kas neatbilst nevienai no pokera kombinācijām. Ja netiek izveidota neviena roka ar kombināciju, tad vinnē tā roka, kurā ir augstākā kārts.

Izmaksas

Call likmes


Roka

Izmaksas

Royal Flush

100:1

Straight Flush

50:1

Four of a Kind

25:1

Full House

10:1

Flush

7:1

Straight

5:1

Three of a Kind

3:1

Two Pairs

2:1

One pair of less

1:1


5+1 Bonus likmes

Roka

Izmaksas

Royal Flush

1000:1

Straight Flush

200:1

Four of a Kind

100:1

Full House

20:1

Flush

15:1

Straight

10:1

Three of a Kind

7:1


Ante likme tiek izmaksāta attiecībā 1:1.

Jebkuras tehniskas kļūmes atceļ jebkuras izmaksas.

Izmaksas var atšķities, atkarībā no pakalpojumu sniedzēja. Pakalpojumu sniedzēja izmaksas var atrast pie Live kazino Caribbean Stud pokera spēles galdiem.

Teorētiskā izmaksa spēlētājam

Teorētiskā spēles izmaksa Caribbean Stud pokera spēlē ir :

• Ante likmēm: vismaz 96,30%.
• Visām likmēm: vismaz 98,19%.
• 5 + 1 Bonus liekmēm: vismaz 91,44%.

Atkarībā no pakalpojuma sniedzēja, papildus šiem noteikumiem, spēkā var būt arī atsevišķi galda noteikumi, kas ir atrodami pie Live kazino Caribbean Stud pokera spēles galdiem.